2012年4月26日

韓國首爾櫻花自由行 鷺梁津水產市場 2012-4-17 DAY 2 (下)



韓國首爾櫻花自由行 鷺梁津水產市場(노량진수산시장)   2012-4-17   DAY 2 (下)


睇完櫻花,搭一個站去鷺梁津站,一出就見到天橋!!
行上天橋一直行一直行就到.....好易搵









 遠遠已經聞到一陣陣海水味+腥味 (唔係臭果種)

沿天橋一落就見到喇)))))  好大好多檔口呀))))

一條大直路.....好長,我地由頭行到尾....睇一次

行下睇下......條街又唔係好長姐.......有d檔主識講"有限"既國語












 ▼我見好多韓國人買哩d刺身 W10,000 勁大碟  (HK $70) 

有D W15,000 連埋魚頭魚尾,可以攞去比人加工煮成"涮涮鍋"咁樣

可惜我地兩條友食唔到咁多.......無買.....   嗚~








 由街頭行到街尾既時候,搵到哩間平民加工餐廳喇~ (地下)

一樓都有加工餐廳,裝修靚D,價錢梗係....貴D






 搵到餐廳位置,我地就開始考慮買咩喇)))))

我地買左好少野咋

W10,000  海膽 X 4      (HK $70)

W10,000  中蝦 X 6   (HK $70)

W20,000  皇帝蟹 X 1  (HK 130)

講價後 = W38,000

一入到去, 嘩~好似日本咁呀, 坐地下喎,一坐底...

咦??地板暖暖地嘅....我鄉下妹出城,第一次坐....




 海膽 - 剎C ME   好鮮味,我地無痾呀))))




 順便係哩樹讚下韓國首爾既餐廳

當一入去既時候,一坐底,放底手袋....除埋外套既時候....

已經送上配料和水,速度相當快快快 (間間都係)

不論年青人或是 歐巴桑 都係一樣咁勤力!! 值得一讚~~~

紅色個醬極度好味,唔算辣~勁香!!




 巴 比橋 中蝦

還加上椒鹽,有D似泰式燒蝦~正!! D蝦好爽喔~




 海膽加上紫蘇葉 和 醬料,真係滋味無窮

我邊打字都吞口水呀))))HELP))))








 我地之前都唔太喜歡食泡菜,不過去到韓國之後....餐餐清晒D泡菜




 皇帝蟹嚟喇)))))  買既時候我已經見到少左兩隻腳 (我無出聲)

不過真係好鮮甜美味~~~10個正

睇到哩張相....你覺得好好笑嗎?








 大爺唔好海鮮.....食左少少腳就停手喇

由我一個人獨食下去......無人爭~




 我地已經坐唔定,9唔9轉下腳,我見其他韓國人都無哩個問題

最後我都......腳痺!!   嗚~~


 


食飽飽lu....

3款海鮮的加工費 + 一個白飯 + 汽水1支 = W11,000(HK $77)都好抵吖

7:00PM 行回原路走人

當時到食飯時間,好多本地人幫襯.....好旺




 去明洞濕平




 經過清溪川,夜晚既清溪川好靚,好多人散散步.....



 去到明洞,無咩買野,食野多....

企吞左一碟







行到11:00PM....見到哩D 街邊大排檔 (蒙古包)

忍唔住又食左少少.....




 一坐底.....送上芽菜湯,淡淡地,OK好味!!夜晚少少涼,飲完暖暖地




 睇圖揀野食,又手指指~哈哈

叫左一個海鮮麵 ,個麵好似辛辣麵,辣辣地梗係好味啦~

泡菜好食,唔太辣








 海鮮煎餅,煎到脆卜卜




 係明洞D化妝品店見到"海豹"勁Q呀~ 唔理有咩用~~必買!!!原來係hand cream


 DAY  2

*完*

<<快速瀏覽>>



沒有留言:

發佈留言