2012年4月23日

韓國首爾櫻花自由行 汝矣島輪中路 2012-4-17 DAY 2 (上)



韓國首爾櫻花自由行 汝矣島輪中路  2012-4-17  DAY 2


昨晚3點幾4點先訓 ZZZZzzzz.....

訓到中午12點先慢慢爬起身 (自然醒*)

今日主要去汝矣島輪中路睇櫻花  go~go~go~~



前晚經過哩間COFFEE & FOOD,,睇落好似好好味 (好似)

今日一於食哩間,1:30去到無咩人....








 晨早第一餐食唔到咁多野.....叫左個沙律,有成12種蔬菜

好足料又大碟, D蔬果好新鮮, 無'裙'黑邊  ~哈哈

旁邊個汁先係精髓,味道真係頂呱呱))))) 酸微度剛剛好~~

我大概食到好似益力多+菠蘿汁+沙律醬 ,不過唔知係咪架....




 大爺最愛的煙肉意粉,食到唔停得口~好濃郁又香!!!




 蒜蓉包 




 食飽飽出發.....經過地鐡站又見到地檔




由 東大門歷史文化公園站 坐地鐡大約20分鐘就到汝矣島站....好快好方便

個個地鐡站都無電梯直上地面....慘慘慘*    我最怕上樓梯!!

而且.....有個呀婆行得快過我

有個高跟鞋女人上得快過我.....唉~~~

以下對白.....大爺睇左都唔出聲,因為係真嘅!!!








 上到地面....咦??光禿禿乜都無嘅??

睇多幾睇....光禿禿哩D係銀杏樹












行5-8分鐘到汝矣島公園,開頭我都唔肯定汝矣島點讀,係讀=與兒島




 見到櫻花喇~~~嘩~乜咁細棵嘅!!好似瘦過我喎...奀枝枝




 公園值得一讚係......你覺得哩條行人路有咩唔同   (無咩唔同.....)

單車徑用一般石屎路,而行人徑鋪上軟膠,就好似兒童遊樂場鋪上軟墊一樣

行起上嚟林林地好舒服.....




 入到去見到好多人踩單車呀~~我地又踩埋一份

唔識溝通....用我既身體語言.....手指指就OK喇!!!哈哈

上次我地係杭州踩過2人單車,毫無難道~~~嘻*

2人用 6,000W   租1.5小時左右

呀姐收左我本護照,乜野都無講,比張紙我就攪掂喇~~

(((要比passport佢keep,我見本地人比身份證佢keep,唔洗比按金)))




 我就自動波揀車走人....型唔型呀))))) ^.^




 大爺....加油呀))))

睇到嗎~單車地 同 行人地 唔同架~




有好多熟食檔




 踩踩下見到花....停埋一邊影影影











 
兜左大半個汝矣島公園,都係光禿禿

之後見到櫻花大道輪中路係喺外邊,唔係公園之內

之後坐係櫻花樹下hea....食下零食!  ((我身上永遠都有零食~~))

曬曬太陽....好爽好嘆))))




























還車後行去公園另一邊輪中路賞花

馬路兩旁種滿櫻花樹 (比較大棵d) 哩度就係汝矣島輪中路 櫻花祭既地方





















 哩棵偏粉色,比較少見,得兩三棵咁大把   ((已經過了滿開期))

















走喇....

下一站鷺梁津水產市場

*完*


<<快速瀏覽>>



沒有留言:

發佈留言