2012年6月22日

曼谷自由行BKK 2012 Day 3 , 4 June 2012 (TESCO Louts,文華Afternoon tea,泰國的士)



曼谷自由行BKK 2012 Day 3 , 4 June 2012 (TESCO Louts,文華Afternoon tea,泰國的士) 




 今日係Monday,刻意安排去文華&Chocolate Ville,希望唔好太多人,出發>>>

話說Day 2 係翟道翟食左個好好味既芒果~~誰不知第2日一起身....好痕呀~

我以為比蚊咬啦,一望唔係喎~~哎呀!!!濕疹嚟架))))

當天熱就會好痕,嘆冷氣既時候就唔痕~哈*























又落去酒店食個沙律早餐先...





























上房沖杯香茅茶飲~~我愛




















































 出發>>>>去National Stadium站,大爺要睇運動用品&衫
可惜大爺睇唔啱~Photobucket





















走去Tesco嘆下冷氣先~好熱呀!!想食Fuji...入到去無冷氣,唯有去food court


















  


又食我最愛既米粉 / 串燒仲好好味添~





















食飽去Tesco行下,又去買毛巾,19B/條正方形夠晒抹啦!! 


















 



轉個頭....大爺又去攪人地D頭盔!!   麥麥送....好似呀~笑屎我喇~





























哩度D百力滋無人爭~Big C果d...幾乎被搶購一空Photobucket





















 係Tesco 有藥房部,大爺話:不如去買支藥膏搽下隻手啦~

同"靚姐"講....我食得太多芒果,又做手勢比佢睇~好痕呀))))

靚姐馬上執左支藥膏比我 35B/支,搽左好似好D,起碼唔痕~

最後D紅印返到HK先退晒~ 































走喇~~~坐BTS 去Saphan Taksin站...GOGOGO~






























去到Saphan Taksin站 2號出口一落就到碼頭

碼頭坐船去文華食tea~因為上次去到先無得食,所以今次一定要補數~































 唔好上錯賊船呀~~~文華隻船好有古典氣派 !! 我地包船呀~嘿*














































 文華大堂佈置得相當華麗

記得.....去高級既地方盡量唔好穿沙灘褲+人字拖


雖然哩度係泰國,都要睇場合嘛!!哩度唔係大排檔~

唔係要你著西裝+晚裝,就算人地唔話你,自己都唔好意思啦~























































3:00去到,剛剛有人埋單,我地先有位咋~(好彩*)






























































































先嚟杯香茅味雪芭,可能我愛香茅,我覺得好味

大爺話唔好食~比我食埋!!
































































 一個tea set 包一杯飲品,散叫多杯古古力

哩杯古古力好好飲,勁濃味呀~like))) 
我見到有攪棍呀))))
Photobucket不過好普通
































 好快就上cake喇~Photobucket































 講真吖~~每款都唔錯,鹹點比較好味 大爺讚scone搽牛油勁好食

我又唔覺囉~可能係牛油作怪

反而d果醬就幾好....
































我地被安排坐正係中間位梳化(孔雀椅),一d私穩都無~

各位路人都會極度容易望到我,望我唔緊要,但係唔好望到我既食相囉~))))唔該

大爺話:你估哩度係大家樂牙~食好d,細細啖~用刀叉時唔好發出it it聲....


我:真係要好好控制我的食樣,盡量唔好咁衰相~嚇親人~哈哈
 



























































































































 四周掛滿好多有關文華既人像相,啱晒喜歡睇歷史既人





















































































上到大堂又影下相先,佢d佈置真係好靚~(上次都係勁靚)

懂得去運用顏色和花的姿態去裝潢,加上別出心裁既物料更顯氣派
































 用上大量既泰國蘭花....密密麻麻,我都好想將屋企變成咁樣....(發夢中~)
































之後係文華坐taxi去.....下一站Chocolate Ville (我最期待既地方*)

我本人認為係酒店坐TAXI去任何地方都會好D,唔會亂開價,會用咪錶

酒店又比張紙仔你,寫下你既目的地,時間,的士車牌NO.....等等~ (好似好穩陣)

去到酒店門口比張Chocolate Ville 地圖職員睇~佢知我地想去既地方


話行highway好d喎~  好呀~

之後叫taxi入嚟~由職員同司機講我地既目的地~~~上車喇)))) gogogo~~~























 就係哩張泰文地圖~夠晒大張,無奶油唔識睇~






















 第一次highway費 45B






















第2次highway 30B,車費115B,當時已經行左14.7公里

最後行左大約28公里就到喇~~當時唔塞車5點多到達

由曼谷文華到Chocolate Ville 車程約25分鐘左右~都唔算遠~

車費連貼屎220B +45B +30B =295B
























不過走既時候只係200B 車費.....下集先再講.....
upload相up到我痴痴呆呆~~70幾張呀~~Photobucket

下期預告 - Chocolate Ville這個充滿樂園歡樂的地方

Soi Nawamin 74 | Kaset-Nawamin Rd., Khlong Kum, Bangkok 10230, Thailand


Tel : 083 077 3738































<<快速瀏覽>> 









1 則留言: