2012年6月15日

咖啡麵包吐司 (湯種)


咖啡麵包吐司 (湯種)


我一路都唔飲咖啡,有次飲完凌晨3,4點先睡得著.....唉!!

所以我屋企唔會有咖啡粉,今次d咖啡粉由朋友提供

今次整左咖啡吐司,仲攪攪新意思添~~~笑呀笑~

 
我雖然唔飲得咖啡,但係我好鍾意聞咖啡香氣 Photobucket

真係又香又軟~~~((索呀索))
 
 
 
開工....都係用湯種白包份量去整

只係在牛奶加兩茶匙咖啡粉
 
 
 
 
留起少少...搓粒粒
 
發酵中~Photobucket
 
 
整色整水....仲整形添~發酵完畢!!
 
出爐喇~~個樣都幾好喎~ Photobucket
 
 
第朝早先切開嚟睇~好軟喔,味道好香,充滿濃濃的咖啡味呀))))Photobucket
 
 
 我愛這個咖啡包包Photobucket咖啡包配咩飲品好呢??


* 完 *

沒有留言:

發佈留言