2012年12月5日

金滿庭&少年Pi

 

HK已經連續落了15天雨,想去郊遊都唔得

所以去左睇少年Pi的奇幻漂流2D版, 睇影評又唔錯,就去睇下啦!!

初初見到海報得個青年人+隻老虎係隻艇上面?? 做咩呀~~咩戲嚟架??

我對3D麻麻地,又唔慣帶眼鏡睇,又要比錢買眼鏡,買左又唔知幾時會再用

又睇到頭暈眼花,又唔係幕幕都3D.....票價又貴,都係2D好~

戲裡開頭比較悶,中段就好緊張,睇到我揸到實一實個......爆谷兜

是一部有深度的電影,面對恐懼,你選擇繼續還是放棄


睇完之後去金滿庭食下午茶

 
 
 
還記得上次飲了半杯鐡觀音,攪到我凌晨4時先訓得著

今次揀了比較清淡的龍井
 
 
傻佬炒飯.....有咸蛋黃粒,蝦仁肉鬆
隔離兩檯D人係咁望我地碟炒飯呀~~
 
 
唔客氣喇~~
 
 
怪味雞.....是我最愛的雞胸,好嫩!!!個蒜蓉醬汁少少辣,好香
 
 
雞絲粉皮....好濃郁的花生醬,如果多一點青瓜絲會清爽一點
 
 
小籠包.....D皮薄到不得了,一夾起就穿喇!!好彩接得住D汁
 

好抵食呀~~唔洗$100食到金滿庭,仲要免茶介
 
 
食飽飽....某人又去揮霍

尋晚臨睡前有點餓.....我好想打邊呀)))

所以今晚就打邊爐,因為我好想食芝麻醬
 
明天...天氣更凍,大家多穿衣服

*完*

沒有留言:

發佈留言