2013年8月19日

為食到.......西灣河太安樓



和某某又來到西灣河太安樓搵食

上次食過佢既炒河之後,我同大爺都念念不忘

真係全hk最好食最有镬氣既炒河就係西灣河太安樓lee度,無人能比

一到步.......馬上去搵哩間炒野先,驚佢無開~~

好彩........有開......一個個麵底已經處理好,只係5恆欠炒
 

有河粉,米粉,腸粉,油麵.......加自選配料

之後等呀妹炒呀炒~~~我有偷師呀~~佢個火喉真係強勁10足

盛惠 $24盒 
 
 
 而我.......食...........
 
 
食林記車仔麵
 
 

叫左4個餸都係$30 ,不過相比之下.........唔係好好食,有d失望

好淡....欠缺車仔麵的汁
 
 

經過西灣河太安樓,新裝修喎~
 
 
 
 
之後驅車到......西灣河海傍開餐,對個大海景食,真係一流
 
 
 
 
踎街邊都一樣開心,因為手中既食物真係勁正

我既車仔都就差少少囉

佢地個炒河炒米真係幾米遠都聞到.....香氣镬氣迫人呀~~
 
 
 
 
踎完街邊又返去太安樓...............再食過
 
 
魚蛋佬.......無魚蛋賣,因為已經賣晒喇~~只剩下腸仔......都好照食

佢個汁真係好惹味 ,食得太快 無相....
 
 
串燒......用炭燒

一串牛  一串腎  一串雞  一串腸

現場d煙大到不得了~~~老遠都聞到果種炭火煙味
 
 
今晚最好食既就係串燒,真係燒得好鬼香.......10個正呀~~
 
 
經過亞婆糖水......大爺又話要食腐竹糖水

好正呀~~好有住家feel既味道,仲要勁凍架~都係無相,食得太快喇~(餓9搶屎)~
 
 
友人食炸大腸.......唔好預我
 
 

最後又忍唔住買多盒炒公仔麵,真係好食到暈~~

佢個豉油汁真係調得好好~镬氣又夠勁
 

嘩~~~哩晚........人人都大滿足

食得好開心,食到好味既野......人都開心d

9唔9瘋狂掃街~~好正!!
*完*
 
 

5 則留言:

  1. 檔串燒堅正!不過我聽人講好似以家比咗下一代做. 無以前咁正

    回覆刪除
  2. 我以前都成日去太安樓掃街,最愛牛什。
    仲有一檔係阿伯開既(係油站隔離個入口),d齋加埋咖哩汁超好食!
    遲D經過都試下D串燒先~

    回覆刪除
  3. 殷師奶, 我見你相片既link仲係連去yahoo, 到yahoo blog摺埋時, 可能會C圖喎, 到時白費心機就慘喇, 你有冇重新upload多次D相黎呢度再改link呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓~~~~我已經逐張相呀苦的連結.....唉
      我無upload多次

      刪除