2013年8月21日

激戰 & 夜香花冬瓜粒湯

<激戰>
激戰係一套值得入場欣賞的電影
未上畫之前....有留意佢地係點樣練到一身肌肉?

所以好期待哩套戲
整套戲在澳門取景,有唔少靚景~

齋睇張家輝和
彭于晏的身形,不得不佩服
為左套戲吃盡苦頭

從操練到飲食
背後真係唔係人人受得住

估唔到戲中有很多笑位....少許感人位
緊張
位當然唔少,睇到我緊握手袋~~汗"

睇完好想跑步好想操fit自己(齋吹唔做果種*)
點解我變左阿凡達既膚色??

 
 奧海城的巴黎佈景
 
 
順道遊覽巴黎.....哈哈~~
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

<夜香花冬瓜粒湯
>

最近個肚腩又去左出嚟......唉!!
吸塵拖地簡直是一個最佳消脂運動

輕輕打掃下當做運動~
都係整D消暑野食好過

自細就好鐘意飲老媽子既夜香花冬瓜粒湯
清清地好味道
 
 
又係奶奶買比我既冬菇
 
 

奶奶買比我既元貝孫
 
 
雞湯有時用.....有時唔用,用就好味D囉~(廢話*)
 
 
4両夜香花 $8
 
 
 
 
食飯喇))))

大爺最近開懷大吃大喝

一d都唔長肉

我個肚腩就跟住我

啍!!
好叻咩))))
*完*

沒有留言:

發佈留言