2019年1月5日

空氣草DIY支架


最近DIY幾樣物件





🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨



美心奶黃月餅紙盒
非常硬淨的紙盒
打算帶去回收,咪住...有個好主意




唔知點解...總喜歡坐地下




貼上木紋紙,變了更美的收納盒
現在比大爺放螺絲工具




🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨



轉季換衣,這件麻質衣不好穿...很硬
又想到好主意
跟住收納籃的布袋...剪裁縫








手工係差d,多個替換不錯呢~




🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨



10月底網購空氣鳳梨(跌左落坑)
用了老麥熱飲管做了空氣草的掛飾




一邊扭一邊擰一邊追劇
做了3邊...4邊...5邊型















🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨🔧🔩🔨



樹皮+花友送的鋁線
做空氣草的支架
扭呀扭...擰呀擰



扭3個鋁線有高有底
放上空氣草非常可愛




颱風山竹過後
公園依然有很多枯樹還未清理
晚上叫大爺陪我去公園撿枯枝
帶埋鋸刀去
做了兩個霸王支架




好靚好靚...非常合襯



以上幾款DIY都好滿意
~~喜歡~~


22 則留言:

  1. 超靚!我睇到都好中意~~

    回覆刪除
  2. 木紋牆紙盒好欣賞,剛好我有一卷裝修用淨! 下次有盒一定用黎整

    回覆刪除
  3. 我好鐘意你DIY D野~次次都好靚~唔止你鐘意我都好鐘意~

    回覆刪除
  4. 你很細心。DIY全部做得好靚,可以賣呀!

    回覆刪除
  5. 哇,你真係好叻啊,識得DIY野,整得好靚,又環保!

    回覆刪除
  6. 好靚呀, 肥人一定搞唔掂!

    回覆刪除