2019年1月1日

深圳海岸城+幸運牛火鍋


第一次去深圳海岸城





后海站E出口




深圳华润大厦...好美














海岸城好大啊)))
HK人對商場概念是一座建築物
~~錯晒~~

海岸城係一座又一座又一座一座連貫
加空地中庭連貫又連貫既超大型購物城
佔地變得非常廣
空地中庭都是建在一樓平台上
地下層的車輛巴士依然來往自如
這個設計非常好不會人車爭路




先找八合里汕頭牛火鍋店又要排兩小時(嗚...)
就試經
幸運牛(汕頭)小黃牛火鍋店
剛好馬上有位唔洗等~~幸運啊!!




幸運牛菜單









醬料區好多選擇




生蒜+炸蒜+沙茶+香豆醬+芫茜+生抽
超好味,夠晒重口味









清湯底10元




只想食牛肉為主,不點
點了6碟牛肉




吊龍半28元/碟




匙肉匙柄28元/碟




五花趾38元,每桌限叫一碟
原來就係港人熟悉的牛展
最貴最唔好食
好韌啊~~~長時間炆先會林囉)))
三花趾35元好D,不會太韌




鮮牛粉嫩又無渣




加多碟濕炒牛河
明知食唔晒都嗌,可以打包明天食
牛肉好粉嫩,河粉軟滑~~正!
第二日反熱都好好食




~~哩餐食到飽飽,好滿足~~
~~消費約270元~~




之後四圍逛海岸城消化下




海岸城









哎呀...見到曼谷必食既Auntie Anne's
想試...




陳鵬鵬又想試...
海岸城喜茶好多人




台蓋有我想要的香芋飲品22元




攪均衡飲,好香芋奶味係好飲
可惜香芋粒味道好淡,接近無芋味
但質地好Q,整體唔錯




去行家樂福,感覺中心城好行d
大間d選擇多d




家樂福門口的花店




商量後都係皇崗口岸返HK
海岸城去皇崗口岸約24分鐘/5元
點解hk無列車安全員~(可悲)
他會行嚟行去...




超少人,過關完全唔洗排隊~~爽!!




坐巴士返荃灣再轉車回家



總括今日好充實又唔急
可以食兩餐行下
整手機+買下野


漸漸覺得HK商場唔好行
因為人太多路又窄
又無咩特別...又零設計感


~完~



↓連結文章
2019年1月頭


12月24日


10月29-30日
DAY 

19 則留言:

  1. 海岸城好大好靚,香港啲商場吾好行,好似個個都差不多,咁多牛肉我要成個星期才可以消化晒呀>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為好食,食食下又唔係好多
      有比較之下hk商場不好行,都係比大6人行,我又走去行大6人商場~~哈

      刪除
  2. 最近返過大陸幾次(已十幾年未去過),總感到很多食肆的衞生不怎樣乾淨,反而有次在皇崗的一間港式茶餐廳,我就沒法挑剔了,甚至比香港還好!
    嘩!犀利… 想知那些牛肉大不大碟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一碟牛肉平均有8-9塊,新鮮牛肉的話算很平宜
      深圳改變很多,讓我改觀更多

      刪除
  3. 有列車安全員先驚呀!即係會有恐襲嘅可能。

    回覆刪除
  4. 我同朋友都覺得大陸人嚟香港行﹐我地就返上去唔同佢地迫XD
    間唔時上去HEA下都幾好~~

    回覆刪除
  5. HK啲商場大部份已overload太多人了

    回覆刪除
  6. 海岸城真係好大,你食果間牛肉店應該同八合里的差不多吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係...門口都係即切牛肉果種,食後都好滿足

      刪除
  7. 咁又真係望落好行D既...我都好怕香港商場好迫..
    同埋深圳食野好抵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六日真係唔好嚟行商場,多人到呢~~
      抵價高質又好味

      刪除
  8. 呀爺落左命令,要整頓市容,深圳作為一線城市,要嚴格執行,連我鄉下(深圳渣車去45分鐘你當深圳郊區)都改變晒,條街以前好多垃圾d小路又爛溶溶,舊年番去已經變左另一個樣...

    回覆刪除
  9. 我都好想好似殷師奶你咁返SZ 行街但我老公同我講佢無興趣..搞到我一心諗住聖誕返去行下都唔得...嗚嗚!

    回覆刪除
  10. 香港有列車安全員都無用, 因為佢被夾實咗喺車箱, 幫唔到你

    回覆刪除