2018年12月19日

汕頭牛火鍋

汕頭牛肉火鍋






又返到中心城奈雪之茶
好香青檸味,香味清新而不酸




又買了麵包,是梅菜歐包
又幾好食




又行多次家樂福




買左套深藍色睡衣,毛質好滑又超暖




茶葉區好多選擇









中心城外觀









一早傾掂數今晚要食汕頭牛肉火鍋
先去八合里汕頭牛肉火鍋店
勁多人排隊...要等1.5-2小時
我地已買回程香港高鐡飛,不可能等位




食唔到...睇下人地切牛都好




於事...我地揀左剛剛經過的牛肉店
和八合里一樣都是即切鮮牛

深圳鲜牛围煮(购物公园)
广东省深圳市福田区中心二路143
用谷歌是找不到,用百度就搵到










鲜牛围煮菜單




由於不太餓,點5碟牛肉
不要菜和飯
湯底是清湯
老闆推薦匙柄x1
嫩肉x1
吊龍半x2
雪花脖1









吊龍半x2
我地一致覺得吊龍半最好味




來了來了......









大合照
分清楚邊碟打邊碟就開動喇
齋睇牛肉顏色很鮮艷
切得很均衡,好似好好味




調味區很齊全




第一口.....好好味啊~
好鮮嫩牛味濃,但未到最濃








雖然無食八合里,哩間我地覺得好好食
總算試過,埋單198,食得開心




食飽去COCO PARK買飲品



















係喜茶門口企左5分鐘都諗唔到飲咩
突然遇到朋友呢,真係巧有緣




大家都係想買野飲
之後去左奈雪之茶坐+吹水
還買麵包明天做早餐
見到好多人買限定的石榴茶,我又試
點知一試難忘,極度清新石榴味
配上綠茶底,味道甜酸甜酸
飲後有種綠茶回味
本人非常屎框
1 日之內飲左3杯奈雪之茶
3杯都各有特色,都一樣好飲
之後返HK見到石榴自己榨嚟飲,超級好飲





到福田高鐡的全家買薯片和芝士蛋糕
兩樣都好好味,估唔到呢~




回HK只需12分鐘...超快




經過這兩天即日來回福田食逛記
我地都好滿意
令我改觀很多,值得再去
印象中的深圳還停留在羅湖商業城A貨果種
深圳人流少很多,是香港人太多?



兩天即日來回深圳之旅
~完~



最近出文很慢很慢...
沒有忙什麼,就是很懶
雖然慢應該不會收檔
~哈~






10 則留言:

  1. 果間汕頭牛肉我地都好想去試,但經過真係好多人等位,要等咁耐就唔等啦!

    回覆刪除
  2. 肥人都好想試呢類火鍋店呀, 但聽到要排好耐隊就放棄左LU~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以每次北上都食牛火鍋,揀唔洗排隊都好好好食

      刪除
  3. 睇你寫的深圳遊記好吸引,深圳和以前吾同晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 對深圳完完全全改觀了好多,有時好似比hk更好消費

      刪除
  4. 深圳真的變了許多.多了許多新的商場.

    回覆刪除