2018年12月8日

福田桂滿隴


福田桂滿隴





早餐食了昨日買的奈雪之茶麵包
便出發痾屎癲站
又再用售票機買飛,即買即走
好巧合今天的班次和昨天一樣
都係坐G6518




過關依然好鬆動快捷




仲見到高科技機械人
靠近先知...係體溫感應
係候車月台坐,好快又準備上車




準時發車,約14分鐘便到達福田站
又幻想自己坐JR中




福田站








周黑鴨好辣架~~




今日醒目喇,跟地下指示走
好快就到平安金融中心




由連城新天地到平安金融中心
好難理解這個地方有野食
而且有非常高度的保安措施
進入/離開要過X光機




平安金融中心6樓




桂滿隴




好好彩啊~~~唔洗等位




今日係我生日,揀左桂滿隴
吸引我原因好簡單
~~我要食裝修~~




把西湖船宴搬到商場內
本人...何其讚歎
























吮指鳳爪必點
又軟又林又入味,難以抗拒




南乳花蛤
大玩乾冰煙霧,多有效果




芝麻口水雞
加上混醬好味,雞肉滑




公主素蟹粉
外脆皮載滿素蟹粉,可以一試




東坡肉=男人最愛




海鮮湯飯
好很夠熱的石鍋飯,好好吃












嘩....裝修實在太強大
真的有兩三艘船(VIP房)
船下大玩藍光和源源不絕既煙霧
多麼的強...多麼的有氣氛









食得開心,影得過癮
令我大開眼介
把西湖特色船宴風格搬到餐廳裡
沒有土地問題可以多任性




6 則留言:

  1. HK地方矜貴一定無可能擺隻艇仔XXD

    回覆刪除
  2. 生日飯好豐富,環境都好夢幻!

    回覆刪除
  3. 生日快樂呀~~~
    呢句真係好認同:無土地問題可以多任性~

    回覆刪除
  4. 哇,真係裝修到咁!多謝你介紹,讓我大開眼界!

    回覆刪除
  5. 其實個裝修真係幾誇張,不過都真係幾靚~~同埋食物都睇落唔錯呢~~

    回覆刪除