2018年11月13日

高鐡初體驗(香港西九龍-福田)


兩隻港燦無支付寶無微信
只帶人仔...學人去深圳消費











我的生日坐車去澳門好?
還是坐高鐡去深圳好?
最後選擇了高鐡遊深圳


無去了解12306或港鐡APP購票/取/付款
即日到柯士甸站買車票即走
可用八達通付款


購票不太順利,在場有好多橙衣協助員
好快就購票成功香港西九龍--->福田
單程成人HK$78/位(二等座)




購票時要刷一下回鄉證
車票上會印有回鄉證NO&名子
入閘時職員會對一對你的車票和回鄉證








12306 取票處




把車票插入機便可入閘




用車票入閘後先過香港海關安檢
模式跟機場一模一樣很有旅行感覺
再落下一層









好快到e道,可能e道機太多
完全不用排隊




閒日真係爽,完全不迫人




之前人人都影哩條中港分界線
其實是無意思,我依然在香港西九龍站




好快又過內地口岸關,都是非常的快
對一對自己既班次和月台




好快就到了侯車月台
要預早45分鐘到車站其實都差不多
今日係閒日先咁快,還有半小時
坐下影下...時間好快就過









開車前15分鐘左右就有提示
可以到指定閘口等...
再用車票過閘...落電梯...




終於見到月台...見到車了




車箱設計挺新
對中國列車有良好印象




前後坐位之間很寬




跟日本JR 一樣,紅綠燈顯示坐位




好快就準時開車
我們換了電話卡...就想去餐卡睇下




好多款飯都係售罄




之後坐了一兩分鐘,講播)))下一站福田
嘩...實太大快喇
只要13-14分鐘就從香港西九龍到福田了




到福田站要用車票出閘,千萬不要掉




到福田站打算買回程票
此機是不能售票
要到有人坐响樹窗口售票處買




雖然不能買,睇班次都好









我地要去購物公園站
由福田坐地鐡去購物公園
事後發現原來可以由福田行過去
而且非常快
 行去地鐡一上一落又等車,仲慢左添(豬)













總括嚟講係唔錯既體驗
初試感覺很好,指示清晰
整個出境入境過安檢非常快
車程都一樣快14分鐘


對九龍人係好方便
住元朗緊係唔會坐高鐡啦


原本想玩兩日一夜
想住的酒店區實在太貴$1600-$2000
慳返酒店錢
變左照去兩日,兩日都係即日來回


下一站福田COCO PARK




↓連結文章
10月29-30日
DAY 

25 則留言:

  1. 落馬洲過去果個福田站同高鐵果個福田站近唔近?

    回覆刪除
  2. 都好多年冇去大陸
    深圳一定勁多高樓大厦

    回覆刪除
  3. 係,對於住天水圍嘅我,真係冇咩機會可以搭到高鐵囉!

    回覆刪除
  4. 我返咗香港成三個星期,因要辦理回鄉卡,所以到現在還未返過大陸。
    如果搞掂咗我諗一定會試下高鐵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得回來不彷一試,感覺先進好多''文明好多''

      刪除
  5. 係啦, 對於住大西北既肥人表示, 我寧願係B車去落馬洲過關去福田..hahaa
    購物公園站同會展中心站都好正, 好多野行好多野食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,落馬州方便好多,車費又平好多,用唔著高鐡
      我第一次去購物公園行下,感覺好唔錯

      刪除
  6. 我都好多年無返大陸,有高鐵真係好方便。

    回覆刪除
  7. 華!唔錯既體驗喎~同埋真係好快!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 去深圳當係旅行架喇~~~哈哈!祝你生日快樂

      刪除
  9. 我都係帶人仔上去,總係覺得大陸電子付款唔太安全……

    回覆刪除
  10. 香港架高鐵係比大陸鐵高靚d 架.

    回覆刪除