2018年11月2日

曼谷MBK買手信⟶TESCO⟶水門



行程...完全無行程
我們住在National Stadium站既假日酒店
每次出入都會見到這幅牆壁畫





路過見到有我最愛的魚蛋米




不用去非常有名的店
從未被推薦的店都一樣好食




酒店⟶MBK






食飽行上天橋就到MBK
多年無行MBK
外觀新潮了很多,還有打卡位




大爺影到我有瘦長腿




在MBK內遇到翟道翟既椰子油店
非常好,唔一定要去翟道翟買
還買了有機蚊怕水




當年甚有回憶既屈人寺依然還在




MBK的小店都是很地道
一點都無變





哩間SR最高4.13
地下層有間綠色無咁高





覺得哩間D泰式貨超齊全
魷魚絲/豬肉乾/榴槤乾...樣樣齊
加上見到收錢既老太太穿金帶銀又化妝
我就覺得係好野嚟









我地D手信係哩間一次過買齊
桂圓乾好香好清甜(200B/大包)
豬肉絲米通好脆(約100B/包)
果仁類好脆(約50B/包)




返到HK食,樣樣都好好食
可以放心買




每次遇到都會食auntie anne
算是情意結





Mister Donut 我竟然忍得住唔食





逛TOPS MARKET





又點少得7-11既飛碟(25B)




整個行程食左3次共4個飛碟(癲'')




下午又曬又熱最好去行TESCO




酒店⟶TESCO






真係行得多舒服,件件都摸下睇下
哩條麵巷我反反覆覆睇左好耐(嘿'')














一睇就知邊款好銷量
我買左7包




想食...最終無買









大爺去左food court旁邊店按摩
晚上又再出動
由酒店行...行行行左去central world
其實唔係行好遠,行天橋好方便




行下水門夜市Palladium Night Market




地方唔係好大一條街仔
耳環10B









近年好興生果肥皂
芒果外型就係芒果味
菠蘿外型就係菠蘿
檸檬外型就係檸檬
陽具外型就係....我無聞''




之後行去Baiyoke Sky Hotel方向
沿路超多泰式小食檔口
我和大爺不停地食食食









發現炭燒雞心超好食
我和大爺不停食完又買
我地完全沒有問價錢
基本串燒是10B/串,雞亦可能除外




非常熱鬧,我地都係第一次嚟




買了芒果4大個帶回HK




點少得香蕉煎餅




慢慢行到NEON城中霓虹夜市









最後慢慢行返酒店食宵夜






14 則留言:

  1. 呢個即興泰國, 冇行程都好開心喎!! 我都好想飛返轉呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都想去曼谷,好既地方真係想去再去

      刪除
  2. 旅遊書或網上推薦食店有時會中伏,自己發掘的常有驚喜^^
    行下夜市超市好relax,爽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用眼去睇就最真實,好唔好食有時都係靠睇靠人流

      刪除
  3. 你引我。。。。我好多年無去過曼谷了。

    回覆刪除
  4. 我想問你兩個食飽未XXD

    回覆刪除
  5. 呢間假日酒店我都住過呀, 果時無壁畫呢~
    食左好多野呀你地..hahaha

    回覆刪除
  6. 你好,我都係11月去完曼谷,我每次去MBK都去你們嗰間買手信(十幾年前已經係),佢哋個腰果餅好好味,今次仲發現佢哋有鹹蛋魚皮超好味,100b 超抵,下次要試吓啦

    回覆刪除
    回覆
    1. HIHI....原來已經開左咁多年,下次買手信都會揀MBK哩間,咸蛋魚皮都有...謝謝你的好介紹喔^^

      刪除