2018年9月20日

札幌地震當日



2018年9月6日札幌天氣非常的好
誰料到凌晨3時08分發生地震





2018年9月6日凌晨03:08
大爺一早被地震震醒
他一直看我
熟睡的我...終於被''震醒''
醒了...互望...地震啊...


形容一下當時震地既感覺
睡在好舒服的床上
床是在一輛貨櫃車上
在凹陷的公路上超高速飛馳
那種震動頻率很密集,沒有停頓半秒
不停的震震震
震震震...震震震...震震震
呯呯嘭...呯呯嘭...


房間所有物品一起震動
由其是窗和窗框互相碰撞
非常嘈吵....呯嘭呯嘭


清醒的情況下
大概震了30-40秒...終於停了
一兩分鐘後酒店停電
廁燈+冷氣+空氣機都自動停了


之後多次餘震
餘震用力搖你的床
...停了...又搖


大爺:睡啦...無事喇!我地咩都做唔到
我又真係繼續


早上10:00
收到很多關於地震的HK whatapp
反而外面的人更清楚
我們不知道地震有多嚴重


酒店停電要走樓梯
幸好我們住3樓,酒店最高有13樓
好多人買一袋二袋食物上樓
我們還未意識外面到有多嚴重


先check out準備去取車自駕
市面非常冷清無一商店營業,便利店除外
租車公司在酒店後面,沒有營業沒有人




我們返回酒店
人人坐大堂,人人買大量糧食
酒店門口有香港某旅行社旅遊巴
遇到HK領隊,一問之下
領隊給我們很多最新資訊
1)全北海道JR停駛
2)新千歲機場關閉,國內外線停航
3)現在酒店的網絡是後備電源
4)由於地震關係酒店免費住宿一晚
5)北海道JR+機場何時重開...無人知
6)何時恢復電力...無人知


如果沒有遇上HK領隊的話
我們更徬徨無助(謝謝你)


厚真町7級
新千歲6+級
札幌市5+/5級
地震関連情報


馬上領回房卡,搬行李回房間
跟家人fb報平安之後關手機
開始四處尋找便利店備糧之旅
全黑之下營業




空空空空




空空空空空空空空




我們必需往民居方向找便利店
酒店附近的便利店已被搶購一空


我們邊走邊討論....
便利店無電源如何收錢呢?
問得好
原來他們有手提式收銀機
萬一手提收銀機沒電怎麼辦?
只能閉店


便利店員很快速收錢
下二位到我付款
真的...手提收銀機無電
店員不停地道歉
就算有食物都不能再賣,要閉店
很理解,繼續尋找便利店









空空空空空空









走訪數間便利店食物接近清空




遇到小型超市,即食的食物都所剩無幾
糖果啤酒有很多




幸好我的方向感比較強
亂行都能辨方向返酒店
大概走訪10+間便利店的成績
已變室溫腸仔和火腿




感恩...昨晚買了兩個飯團沒有吃
早午餐
2人共吃一份前菜一包沙拉菜
一盒鹵蛋一個飯團二條腸仔
不餓就停口了




大爺:浴室仲有熱水
我馬上沖涼洗頭
今晚沖涼一定無熱水



14:00出發去札幌駅看現況
我們可以坐新幹線離開北海道
邊走邊玩到東京
最快從東京回HK的機票要18/9
而且很貴HK$5XXX
可能關西機場關閉,重開無期
人人都往東京機場離開
或者
從新千歲乘坐國內線到東京
不過一切都要恢復電力先決定下一步




狸小路有市民用汽車供電
播放電台報導地震消息










































沒有交通燈,人和車都很禮讓



人人安靜失去笑容
沒有恐慌氣氛不緊張
感到危而不亂
市面便利店都一一閉店
意味我們的糧食必需要省




19 則留言:

  1. 殷師奶我真佩服你可以仍然繼續睡,我一定吾得,好彩有HK團領隊知咁多資訊,日本人經歷了好多次天災,大家到便利店或超市買食物都好有規矩排隊,要讚,殷師奶經歷了此次地震,希望沒有陰影留在腦裡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺話如果...都已在一起,怕咩~~反正一秒既事
      來年依然想去富良野
      陰影...應該無~~哈~都唔識屎!還繼續訓~

      刪除
  2. 你個故事好緊張添。等下集。

    回覆刪除
  3. 你講得很從容,但看你寫的我又覺得很緊張…
    我呢邊政府呼籲,凡遇到地震發生,一是要走出戶外,而另一就是找個安全地方,比如枱底或門框之下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可發生在熟睡時間,好遲鈍又無危險意識
      要搵糧食係最大問題
      day2,3,4,5劇情都有少緊張^^

      刪除
  4. 你地真係好淡定,仲可以訓覺,換我一定驚慌失措!好彩都俾你地搵到野食,如果唔係肚餓都唔知點算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能發生在熟睡時間比較遲鈍
      我都係最驚無糧食

      刪除
  5. 你地真係好冷靜呀... 睇你形容到真係好驚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可發生在熟睡時間,好遲鈍又無危險意識
      我反而最驚無糧食~~哈

      刪除
  6. 如果當下地震咁厲害,震完果下你地唔開門睇下有無人走去避難?

    回覆刪除
  7. 你地仲可以繼續瞓架XDD
    不過我覺得生死有命,好多嘢都控制唔到,不幸中之大幸嘅係响日本遇到,個邊人訓練有數,比較冷靜、有秩序~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~生死有命不得自我控制
      要離開每天都可以隨時離開

      刪除
  8. 我都曾經試過,見無人走繼續訓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地又係聽唔到走廊有人走有人恐慌先繼續訓

      刪除
  9. 你兩個好正~~~~仲繼續訓~~~~
    等我仲係澳門擔心你~~~~~~~~XXD

    回覆刪除
  10. 好勁呀, 仲可以訓到既...比著肥人一定驚到訓唔著..hahaaa

    回覆刪除