2018年9月16日

新千歲機場⟶札幌


我們在北海道遇上地震
以下紀錄我們這幾天的經歷
好似寫故事一樣
內容包涵高低潮,出現很多變數
談不上劫後餘生,也夠回味半生
DAY ① 時間:2018年9月5日





07:50 已坐上飛往新千歲航班




還播了歌神的般若波羅蜜多心經
色即是空...空即是色...受想行識
點解會播哩首歌,一點都不平靜




訂票時order生果餐,食晒~
晨早流流好清新,比普通餐好









14:00 到達新千歲機場
札幌農學校的軟雪糕
好厚奶味,我鐘喜




和牛魚子壽司~~非常美味




新鮮魚生飯




15:00 JR新千歲空港駅
去到才知道因颱風飛燕關係停駛至18:00
2018年9月4日
飛燕把關西空港吹襲得跑道水浸和船撞大橋
今晨飛燕在北海道以西的日本海上




旅客離開機場唯一選擇是巴士或的士
既然是唯一就出現人潮
巴士站人龍長又長...龍尾看不見




排排下先知道要購買巴士券
前面的HK人兵分兩路
買車飛+巴士站
排半小時多還未買巴士券

16:00我和大爺放棄
反正JR可能約18:00恢復
繼續逛機場




18:00再去JR,已改了20:30
JR人員:We don't know
10+人坐地上等待重開




唯有接受現實
買巴士票人龍長到不敢相信
一人排買車飛
一人排巴士隊+買糧水
18:10開始排隊買車飛




望到家鄉一樣的興奮,還有15人左右
購票時間約45秒
手指目的地+2人手勢
比錢...找錢...完




這兩張車票足足排左兩小時
正常人都癲,我地出奇地平靜
直到...直到20:05
我們終於坐上開往札幌市的巴士




Check in後馬上搵食(下雨了)
拍下札幌市的燈光照明晚已經沒有









Tonkatsu Matsunoya 松のや (薄野店)









炸雞非常嫩又多肉汁




生蛋伴飯,是另一種味道




好特別的販賣機,裡面有昆布和魚乾
凌晨3點後已經買不到了



原定在札幌住一晚
明天自駕到富良野4天

晚上12點多睡
03:08地震

故事待續

~DAY ① 完~



DAY ⑤
即飛曼谷

26 則留言:

  1. 我都估計你今年9月再去北海去道賞花,但日期又會咁>_<打風,地震都遇上,真是半生難忘,平安就好啦,以往你去多數是10天8天,香港又打風,你已回來吧,等你再寫下去﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們平安,今次真係難忘
      幸好山竹對我家影響不大

      刪除
    2. 山竹好恐怖,好像打到來,大廈搖晃好幾次,又驚窗破裂,還好轉吹東南風,就一點風都沒有,放心放心﹗你快點寫今次旅程,我有點心急^_^

      刪除
    3. 我寫得好慢架^^希望內容不會令你失望
      人人都想山竹快D走,好多人爆窗又停電

      刪除
  2. 我也有過幾次地震經歷,真的,發生時可真不知所措…

    回覆刪除
  3. 有驚無險。日本人令大家都冷靜,會使事情順利好多。我出遊都試過遇上台北地震。

    回覆刪除
  4. 估唔到呢個北海道之旅搶先登場!
    我哥時睇到你去左北海道都驚左一驚..擔心左好耐...好彩你無事咋*3*
    最緊要平安!

    回覆刪除
  5. 經過今次考驗,去任何地方都應難不到你地.....

    回覆刪除
  6. 記得你之前提過去北海道,沒想到中到應,不過寫得blog即係無事😀

    回覆刪除
  7. 最緊要平平安安呀~
    等你油雞!

    回覆刪除
  8. 最梗要平安呀~~ 我都覺得港航喺機上播心經...令我好心煩... (加上上次仲要cancel機+delay) >.<
    好彩你地可以提早回港咋...

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得你上次不順利出發
      幸好完全回港...要還神

      刪除
    2. 係呀...相比你呢次, 我果D真係碎碎濕...俾著係我都唔識點應對, 唔知點搵交通返香港呢...

      刪除
  9. 哇,果時你地仲鎮定,唔驚咩?好彩人無事.

    回覆刪除
  10. 呢個經過真係畢生難忘,好在人無事....

    回覆刪除