2018年10月2日

札幌地震當晚


天氣非常的好藍天白雲
大通公園有交通警指揮





我們坐在大通公園休息...閒聊...
地標之一札幌電視塔沒有報時
突然報時2:33
恢復電力?妄想太多...可能是後備電
我的微笑是從2:33而來









美食祭關閉









札幌電視塔報時 2:43









15:10 札幌駅




終日全例車取消
有人坐在地上呆等
我們明天會再來看消息








離開札幌駅繼續尋找便利店
這家是唯一有燈的Seicomart
買完之後店員在門口截人
即將閉店,幸好走快一步




成績不錯
買到芝士條&朱古力奶
需要多點脂肪
還有室溫牛奶布丁




我們沒有排隊,寧願多走幾間
之後再找不到營業便利店了














18:00回到酒店,酒店沒有wifi了
又從HK領隊得知
1)9月8日會有CX加開機來接走
2)發電廠應該無事
通電前必需要檢查,恐會爆炸




9月8日新千歲機場恢復航班?
我們乘坐的HK航空都可以離開?
我收到HK航空的MAIL
12日回程機將會變更或取消
可免費更改班一次,我沒有理會
因為我還不知道去向
國際線重開?
JR重開?
一堆沒有答案的問題



晚上18:30房間已全黑
幸好走廊燈依然亮著,把房門打開
附近的房客是HK旅行團




幸好天氣不熱
我...行出行入set自拍
商量下一步...去?留?走?




19:30酒店大堂依然有燈亮著
大堂坐滿旅客
可能是住高層的旅客
我們帶食物到馬路旁邊食
只有蔬菜和最後一個飯團




有日本人在路邊BBQ









9月6日 晚上22:00
大爺淺睡,我睡不著
去洗手間大爺就醒
飲水他又醒


暗光下大爺見到我卒眼
大:你哭啊?
我:無啊,卒眼屎咋~
真的沒有哭,我還活著
要走就走


大爺:肚唔肚餓?食野啦
我口講唔餓,其實已經餓到打鼓
唯有飲水...再飲水
01:00 ZzzZzz...


半夜常常有救護車的B BU聲...


什麼都不能做至少等到
電源...JR...機場恢復
才決定下一步


~DAY 2 完~



20 則留言:

  1. 急又何>_<平常心等待,吾知點解我睇你這篇網誌,我有少少眼濕濕﹗

    回覆刪除
  2. 其實真係好難決定走定留, 因為樣樣都係未知..
    最緊要大家有共識呢~

    回覆刪除
  3. 這樣情況下,冷靜最緊要,跟大隊行事,保安全。

    回覆刪除
  4. 兩個人一起經歷了地震,相信此生難忘!你們的自拍很有意境.

    回覆刪除
  5. 坐房門口果兩張似電影poster

    回覆刪除
  6. 決定走定留都好難決定,想早走,起碼都要有的士出到去先(話時話當時有無的士營業中?),留,又唔知停電到幾時

    回覆刪除
  7. 難得嘅一次體驗,有錢都買唔到 ~ 哈!

    回覆刪除
  8. 張自拍好有feel~~不過我估你地個時都好無奈,好多嘢控制唔到、預唔到……

    回覆刪除
  9. feel到哥種無助....俾我會唔知點做好.....><

    回覆刪除