2018年10月8日

札幌復電日



DAY ③ 9月7日 清晨05:25
停電後的26小時

大爺望街外:喂...有3盞街燈著左
我太眼訓,有聽到但未有理會
大爺記起當時有點小感動
著燈了...彷如一切都變好
數分鐘後Lawson招牌都著了
眼訓的我開始有反應





數分鐘後...
房燈+冷氣+氣機都自動著了
馬上手機充電
馬上開電視
馬上煲熱水
這個是生人之中最好味道的咖哩杯麵
從昨天開始未飽過
我的肚腩就此燃燒,差點餓出川字腹




北海道地震消息




昨天聽說有酒店停電+停水
感恩我們沒有停水



















295萬戶停電




測史上最大震度7
厚真町距離札幌市大約60km














隔離地盤已開閘準備開工
嘩~~多勤奮
大爺望到Lawson已經有人排隊等開門




營養早餐




電視報導內容差不多
JR停駛+空港停航
最令我不安的報導是:
預料一週內再有7級地震
要注意更大的地震


大爺:如果真係咁準,前日就預測到啦
都係埋一齊,要走都一齊走...怕咩
我們聽天由命,上帝早已預備


原定今晚住宿在富良野
今晚無地方住
酒店大堂好多人
酒店會優先給住客房間
幾乎人人都加租一晚
昨日是免費住宿
今曰每人10000円/人
2人=20000円




亦聽到被酒店拒絕續租的HK人
來到我們的酒店求房間


今晚有落腳地方就安心
第二要解決就是糧食
馬上出去搵食物,有便利店營業









走訪3間便利店已買到麵包
貨架上麵包並不多
感恩前面的人沒有買清光
我們才買得到
買兩個就夠,留給有需要的人









我們走到JR札幌駅
比昨天更多人來看消息




9月7日 終日停駛
中午前運転見合わせ=中午前暫停駕駛
道內特急終日運休,今天離不開了



有食物有酒店住已經好安心
聽說有HK人住避難所
我們每樣都有,多幸福



22 則留言:

  1. 日本人在災難時仍然堅持,只買有需要的份量食物及日用品,留下給其他有需要人仕補給,如換轉是香港人,懶理你需要與否都買下大量,攪到其他人買不到要去買炒價品>_<住多一日酒店就安心好多,不知明天又如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好人一生平安,你們只買自己所需是很好的行為,早陣子山竹期間,那些人瘋狂搶水、膠紙、面包的行為真的很自私,沒有顧及有需要人士,如果人人像你們就好了。

      刪除
    2. 幸好在日本遇上災難,其他地方真係唔敢想像,面對災難無情,日本人的行為很值得學習
      兩位都看得好投入^^

      刪除
  2. 我以為你地可以自駕上富野良避一避添

    回覆刪除
  3. 日本人面對災難, 依然守規矩, 沒有呼天搶地

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人當完全無事一樣,所以旅客都不恐慌

      刪除
  4. 做得好岩呀!無買斷糧食...等下一個人都有希望!
    但比著係呢度....應該無呢支歌仔唱..........................

    回覆刪除
  5. 大爺真係講得好,如果真係咁準,就一早預測到啦…
    我呢邊也經常停電,但很快就會收復,如果要停咁耐真係唔知點好,所以我會備好一罐石油氣作後盾,用作煮食的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有做預備石油氣就放心好多,可以和太太燭光晚餐添

      刪除
  6. 去到這一步。比著我已經好亂喇,唔知點算好。

    回覆刪除
  7. 每次有天災,我都覺得無嘢重要得過個人平安無事~~你地好好,仲記得唔好買太多食物,留D俾其他人,唔係個個會咁諗!

    回覆刪除
  8. 一起經歷了一場災難,我相信你們的感覺會更深了,大爺說的很多,換成我,也會像他那樣想的.

    回覆刪除