2018年9月6日

愛上鐡板燒「BRUNO」


這個紫色BRUNO買了一年多
2017年只用了2次
2018年暫時只了2次

最近想食韓燒
想自己燒...自己剪果種





先垮區街市,想買龍蝦
買龍蝦的要求
一定一定要活的,要有反應果種
這隻只要HK$130

真龍蝦是沒有
龍蝦又稱波士頓龍蝦是有鉗
鉗感覺上多D肉食(笑')

回家馬上用冰水浸,無反應就一開二




蝦殼好硬,交比大爺劈




買了人稱第一刀的豬
依家的切割員普遍年輕化,有問有答
第一刀是梅頭中最爽口既位置
煎炒蒸...點煮都好好食
以前覺得豬肉佬會騙人(我)
永遠都買不到好食既豬肉




現在我們的家
過著沒有餐檯的日子
只能在茶几上鐡板燒

2018年8月第一次用BRUNO
~~開餐~~




後悔買兩隻太少
調味:牛油+蒜蓉+醬油




醃好的第一刀豬肉




有白飯任裝




簡單調味:牛油+芝士+蒜蓉+鹽
非常好食,肉質好爽口
以後都要自己買...自己煮,我唔出街食喇~




對這餐好滿足
記得8月某天麥記$10蚊9件麥樂雞嗎?
你有無買?
大爺買左3盒,重點是K.O晒(癲架)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



好快再用第二次BRUNO
先包餃子,一睇就知誰包




最近經常落雨,日日都落雨
多肉植物必須要加雨檔去遮雨

雨水比水喉水更有養分
我想辨法收集雨水

雨水打落雨檔,沿著衣夾的重量
成功收集兩邊的雨水
好快又滿一盆~嘿''

大爺睇到都...不得不讚我叻




回正題
第二次都係買波士頓龍蝦









自制新鮮百香果+綠茶,好飲




2018年第二次用BRUNO




今次買5隻扇貝,啱啱好夠食
調味:牛油+蒜蓉+醬油
加點水上蓋數分鐘,全屋都香晒!
扇貝好新鮮,彷似回到日本漁市場一樣




調味:牛油+蒜蓉+鹽,中段+芝士
加點水上蓋等數分鐘,全屋都香噴噴~




牛油+芝士+薯仔粒+白飯=已經很美味




第一刀豬肉大大件淡淡肉,好爽口呢~





大爺包的餃子
外皮吸收旁邊的肉汁,非常好食




燒到脆邊,非常美味多汁
加了韓國伴飯醬,味道提升了


我都吞口水了....
以上兩次用BRUNO都食得好滿足


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~物盡其用~
最後把龍蝦殼煲十多分鐘
明天就有清淡的龍蝦湯米粉食



總結:無買錯BRUNO
可以有好多變化

如果日日都咁樣食
好快變大肥佬+屎肥婆~~哈


~完~

9 則留言:

  1. 加了錫紙擋住油唔驚彈到四圍係抹餐飽...XXD

    回覆刪除
  2. 個舊第一刀豬肉好靚仔似牛肉呀^_^

    回覆刪除
  3. 好吸引!!!不過好驚係屋企整成屋都一陣味~~~~

    回覆刪除
  4. 會唔會好大油煙呀?
    我老公就係怕會搞到周圍都有油, 就唔比我買任何呢類既機..haaaa

    回覆刪除