2018年12月29日

深圳九方撒椒+華強北步行街


先祝各位兄弟妹聖誕節快樂
有兩個遊記未出又被深圳篇打尖

今次北上有2個目的
1.開個國內手機號碼方便上網
2.維修手機

2018-12月24日
某人先到荃灣睇牙醫
之後由綠楊坊坐直通巴到皇崗口岸
今次試下皇崗口岸過關,希望不會多人





八達通成人單程$39




好快就到皇崗,原來哩度叫皇崗口岸
N年前有來過
大爺不斷係耳邊:你嚟過啦)))又唔記得
不斷咁講講講
我終於有少少記憶
真係要襯後生去多D地方
架巴士泊左係盡頭





之後上車坐多陣便到皇崗口岸過關
過關非常暢順,快到不得了

一出便見到中国聯通
問有無日租卡
呀哥仔都係一問一答
問個清楚明白便開卡,先付150元
每月扣6元,數據限800MB(好似)
過左就扣1元有800MB
需要回鄉證和拍照
大概係咁樣




過天橋便到皇崗口岸站
好新好靚既車站









坐4個站便到華強北站C出口
先去九方購物中心食午餐




深圳九方購物中心
其中一個北入口









有心水食邊間,入到商場4樓見到撒椒
就食撒椒,不用等位馬上入坐




撒椒裝潢全部都是花
碎花花為主題









撒椒菜單









有問是什麼水,但忘記了
瓶內有植物,似花茶之類
零味道,超靚既紫色




石鍋牛根腩88元
芋頭好粉一夾就散又好入味,太好食~~讚
牛根腩軟林有牛味
食到最尾D餸都係熱,個鑄鐵煲實在太保溫





宮保蝦仁49元
微酸帶甜好惹味,好啱我地胃口
數一數有13隻蝦,抵食




粉蒸排骨格格12元
排骨肉有孜然粉的香味好香有微辣
鋪底的蕃薯好甜好好味




砂鍋油麥菜26元
又係好好味,普通的油麥菜炒得爽脆
不過火,依然嫩綠




奇怪在...
油麥菜係近門口位炒,而不是廚房炒
雖是妹妹炒,相當到位


~~這餐我和大爺都好滿意~~
~~食得開心~~
~消費198元~
~~放相去fb,便慢慢行九方~~



九方商場有少許聖誕節裝飾,氣氛不強
我哥說:大陸係禁聖誕
因為是西人節日,有咩好慶祝(哦....)




夾娃娃機D公仔都幾好樣,不會好假
要用換代幣夾




九方




九方幾好行,人很少
相對HK海港城...暈
調反轉你落我上,又少人又好行
有名喜茶&奈雪之茶都有




又買奈雪之茶麵包
今次都係飲霸氣石榴




壁畫樓梯




空地中庭都是建在一樓平台上
下層的車輛巴士依然來往自如
這個設計非常好不會人車爭路




商場好多打卡位,好適合影相





















行過兩條街便到
華強北步行街




先去問價,問了兩三間
維修手機要150元
整好先收錢約半小時,覺得合理懶得講價




兩位大叔打街霸,我地觀戰
打完行開,讓大爺對打
第一局大爺贏
大叔:高手...哈哈哈...
第二局大爺輸
哈哈哈...走人




之後去行賽格,真係乜款都有
好多手機殼,平均20個
好多手機相關配件通通都有
大開眼介,而且很多款
一定要親身行過先知
商場內沒有煙味很難得




傳說全中國差不多9成殼都是深圳發貨
淘寶實體店一樣,可以慢慢挑









我地只行兩個商場,行兩三層
跟本行唔完




齋行賽格都夠了
面對千萬個手機殼我只買1個
松木殼20元,好特別
耳機200元,音質1:1好聽




離開九方經地下街見到
NO
ME













下一站后海站海岸城




↓連結文章
2019年1月頭


12月24日


10月29-30日
DAY 


14 則留言:

  1. 要上大陸維修手機?平啲?預祝新年快樂﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係比HK平,同埋又可以食野呢^^
      祝新年快樂又順利

      刪除
  2. 有得食有得買,好開心!
    Merry Christmas & Happy New Year!
    明年見 ~ <3

    回覆刪除
  3. 撒椒真係好食,諗起都想食~~新年快樂呀,2019繼續食買玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次食撒椒咋,感覺唔錯唔錯,有下次

      刪除
  4. 你地真係好熟路,我地好少出去,行錯路!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以上既地方都係第一次去,用百度搵路最好

      刪除