2019年3月14日

旬採鮨処料理

今天都是下雨天又冷
先到信義區旬












是日式建築
餐廳內部是濃濃日式風格




當時另一對洋人準備走了
之後只有我和大爺二人包場用餐
服務很貼心,非常細微的觀察客人需要什麼


菜單...是沒有菜單料理
是 or 媽 卡 些 
會問:想吃什麼?有什麼不吃
用金錢去決定種類泥蜢或星斑(級數比喻)


相隔了三個月,我幾乎忘記了味道
只記得當中有好幾款的質感味覺層次
是未曾品嚐
沒有一款是不喜歡
沒有一款評價是ok/可以
每一款都各有特色
吃出魚最精的部位
最細緻的味道




每上一道菜都介紹什麼...什麼...
還附上圖片,你現在吃的是這個...那個...
又未去到每道菜都附圖片,大家都會很累




一道接一道吃,吃的節奏剛剛好
不急趕亦不用等
亦會比我和大爺有私人時間去享用



















當中一道是喜之次
馬上抅起我三個月前的事(地震)
下次我去北海道一定要再食喜之次



















(左)海膽好鮮甜(右)這裡有約50只蝦




忘記什麼蟹~~嘿嘿!!
兩隻都是活生生









已經拆骨起肉,好方便好鮮味







不經不覺已經吃了1.5小時
大廚很好人送我們到門口


已經忘記台幣價錢
印象是NT2800/NT3600/4800或以上都有
只記得找卡數是港幣$18XX-


~~以上是不專業不負責的食評...完~~




天氣冷,路邊有位伯伯在賣白蘭花
我們買了一束,花比HK大好多
Natural Kitchen 忠孝店
比日本貴,我都係去日本先買




行一陣之後返酒店休息要ZZZzzz...
食飽就訓...好嘆~~
台灣d電視好好睇好好笑




以下哩間點水樓千奇唔好去
一句...難食零味道~~完!
可以跳過




四周食客是日人韓人



蔥油餅是脆的,但完完全全0味道
蔥的味道很腥




3款都好X難食
肉餡接近沒有調味
肉汁很少,外皮不薄,溫度不熱



我們不想浪費食物...免強食
最終都食不下,好快我地就離開了
垃圾...垃圾...垃圾)))
下次我們要去上海一轉




之後專心去西門町逛+掃街,好少影相




好喝好食好吃....




買左好少野,今次無買柔順濟



~~DAY③ 完~~






5 則留言:

  1. 小籠包單單唔夠熱已扣晒分:P
    魚料理那間很不錯^^

    回覆刪除
  2. 咁寧願再食程味珍好了...
    你餐OMAKASE睇你HKD卡數...你係揀左中間哥個價位????幾唔錯喎!!!!仲有蟹食!

    回覆刪除
  3. 見你食日本野,還以為你去左日本呢!食既野真係好精緻!

    回覆刪除
  4. 依家有啲人話點水樓好味過鼎泰豐喎!味道我就唔敢講,但我覺得點水樓啲侍應態度好差,唔會再去!鼎泰豐啲招呼就好得多喇!味道又好,尤其是101分店,次次去都冇失望過。

    回覆刪除