2019年3月19日

長勝君蛋餅+松山文創園區

昨晚電視介紹蛋餅中....
台北台中台南都各有代表
台北就有長勝君蛋餅
於是找到地址....我們就去去去









可購半份或一份
還有尺給你量度夠不夠長




(左)鮭魚萍果蛋餅
(右)燒雞蛋餅
兩款都是現做
外皮是好酥脆,餡料爆滿好吃
又可以舒舒服服坐底食...讚




長勝君蛋餅>松山文創園區





吃飽就去松山文創園區




嘩...好有森林feel












台灣真係好多哩d舊建築舊貨倉改建
有好多小東西...好物...
有時間多可以去逛逛





















逛夠又去食多次woosa
前天試過好食又食多次
當時找不到同類型又好評既店
漢堡set新鮮即做好食




餐廳中有咸食又有甜食就更加好





當然又來鬆餅一份
雞泡魚茶壺好可愛





食飽又投降....
這是午睡前的視角




訓醒一條好漢,去西門町搵食
三吉雞腿飯...雞腿燒烤得很香
難怪很多情侶兄弟客(在戲院旁)
北回本瓜奶大爺都覺得好好飲
連男人都話好飲,女人一定要試








順道去買600cc木瓜牛奶
真心非常非常好喝,會眼睛放大
充滿木瓜清新清甜,加上濃奶
是一個絕配,連大爺都大讚好喝
有8掛雜誌提供,順便坐一下看一下
雜誌都未看完,已經喝完了
你會一啜再啜...不想放口那種
我係HK從不喝木瓜牛奶
肯定味道會好假




肉乾類我只食黑橋牌的果汁味
沒有比它更好




家樂福











好多發票我都掉入去












~DAY 4 完~


10 則留言:

  1. 聽了你介紹的木瓜奶,搞到我都眼睛放大,都想飲!哈哈!
    你收穫真多!去台灣就是這樣!哈哈!

    回覆刪除
  2. 我都好中意蛋餅!松山好啱散步,唔買睇下都開心^^

    回覆刪除
  3. Mr and mrs Yan,
    近年都去咗好多旅行,太開心.

    我係YouTube 開咗個頻道, 延續返我個blog . 支持下

    回覆刪除
  4. 拉完筋最啱去跑個步啦^^

    回覆刪除
  5. 係松山文創園區前拉筋是什麼慨念?XXXXXXXD
    蛋餅我也愛~有機會去試試看先~~~~~~
    3M包裝哥種抵D咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 家樂福只有3M膠袋裝
      拉根...哈哈,拉下C服D嘛^^

      刪除