2019年9月3日

被紫陽花包圍







DAY 3
CHECK OUT 東橫INN
先去小田原駅旁邊Nippon取車





付款驗車走人






由於沒有參考旅遊書/blog
在G Map得知這個小漁村地方

























這家評分不錯
まぐろ専門 かしわ水産


















吃飽就向紫陽花出發
出發前只知大概開花情況
到達目的地附近都找不到
再細看G MAP,望遠一點
隱約看到有顏色了,花...找到






至於泊車問題...
#作為一個有良知有良心的香港市民
#找了一個不阻擋不侵佔他人的地方
把車停泊好




急不及待去找紫陽花
我真的醉了...嘩了很多次~


















看前面...中間....更遠...都有紫陽花包圍












路旁有個園圃,園圃有位大叔
我估應該是種紫陽花/稻田的人

大叔主動和大爺說話
我們只能笑笑笑...
大叔聽到我們不是日本人

言語不通既時候總會感到對方的問題
猜問我們是那裡人?
我們:康剛...
大叔:康剛...
大叔反應竟然有兩個康剛
這裡全場>8人

只要笑,就能代替語言
如果能溝通我會有好多問題!
點樣種?幾時修剪?幾時落肥?落雪點算?可以插枝?酸鹼度?


















被紫陽花包圍的感覺,永遠都不會忘記









偶然會有人經過
偶然...的確很少人在欣賞























根據泥土酸鹼值,會有不同的顏色變化
花瓣會隨著生長,慢慢改變顏色
品種亦很多


































#很幸福遇上滿滿的紫陽花
#梅雨季節都有好天氣
香港人...記者們...醫護界...都很團結


紫陽花♥關東6月
DAY
DAY
涉谷METS HOTEL~回港

11 則留言:

  1. 我都有種過其實不算太難種,不妨去花墟看看買返盆
    花海好正....
    今次大叔似乎沒當你係泰國人呢XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂喂....好衰架,我白返好多啦,完全唔似泰人
      我還是專心種肉肉和空氣草好喇

      刪除
  2. 真係好靚啊!最正係無咩人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全場都係我架...任影任行...好自由自在

      刪除
  3. 隨便都咁靚,日本人真係好有心機打理呀。

    回覆刪除
  4. 嚟緊又又又飛日本,又又又又係時候過嚟取下經!😁

    回覆刪除
  5. 包場任影呀....我都好想呀~
    可惜要自駕呢~

    回覆刪除