2019年9月6日

路過箱根+御殿場


自駕到箱根
出發前已知某位置有滿開紫陽花












箱根湯本























箱根溫度好清涼好舒服
橋下只有一點點紫陽花





























小田原路邊超多野生紫陽花
反而箱根路邊很少,可能集中在JR鐡道上
向御殿場outlet出發
















御殿場outlet























御殿場天氣更清涼,要穿外套
隨便走...隨便吃...





梅雨季節天朗氣清既日子不多
住了兩天...只是隱隱約約看到富士山一面
河口湖MYSTAYS Fuji 酒店(山景房)















晚上發生小問題
我從箱根到御殿場開始
開始頭痛......唉
越來越痛...反應緩慢...只想坐/訓
竟然忘記帶藥
大爺馬上開車去附近藥妝買eve
又買了一堆食物回酒店
食藥後好好多了,仲識得串咀~哈

晚餐吃超市便當...什食...水果
西瓜超級清甜又爽口
之後晚晚都買一件




DAY③完~


紫陽花♥關東6月
DAY
DAY
涉谷METS HOTEL~回港

6 則留言:

  1. 間酒店不錯唷
    以前我去東京都好鍾意去御殿場outlet😂好耐無去
    頭痛真係好慘☹️我真係明

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭痛真係話嚟就嚟,感同身受
      我第一次去御殿場,感覺唔錯,被暑一流

      刪除
  2. 條蕉切得好靚!
    我上次去韓國又係頭痛到嘔,所以宜家係身份證套裡一定要裝著止痛藥以防萬一.

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭痛真係話嚟就嚟,以後一定要帶藥係身~~感同身受

      刪除