2020年5月7日

閒日的翟道翟

閒日去翟道翟?
係...無錯...閒日去翟道翟
點解咁多年我先知
閒日既翟道翟對我係非常吸引


早餐食7-11卡邦尼叮叮意粉
好彩房間有微波爐
意粉有香濃芝士味
再加半熟蛋,蛋味名濃,超級好食
哩個配搭食左3日





出發去翟道翟
2月頭既BTS,好多人都帶口罩





先去柯多哥食一餐

















閒日的翟道翟
原來TUE,WED,THUR係變左植物專區
雖然賣唔到,睇下...參觀下都好吖











假日的翟道翟 和 閒日的翟道翟 好大分別啊~~









































哩款好多花友都鐘意















































我最想買鹿角,除非我住在泰國




























好多泰國人買買買,我就只可以齋睇...嗚嗚''
兩位泰國人都有帶口罩





另一邊只買大樹





橫行無營業,只係出面大街變植物區





返到NANA酒店,今日有炸魚檔
其實我想試好耐,一條20B
魚肉似鯖魚,我覺得幾好食





係柯多哥市場後面最邊邊既檔口
幫婆婆買芒果
大肥人我買左喇~~













係酒店休息一陣沖個涼又去樓下既地道餐廳食飯
唔洗諗...唔氾煩,又平又好食





通葉老左D,味道係好食










好食










街邊煎PANCAKE
哩個印籍50+男....係我食過最好食既香蕉PANCAKE
因為餅皮煎到好鬆脆,食到最後一件都係脆
留意到佢用Mali煉奶,我係超市都買左




2020.FEB
DAY
DAY
DAY
閒日的翟道翟
DAY
DAY
DAY

4 則留言: