2010年12月1日

迪士尼酒店 Afternoon Tea

 
迪士尼酒店 Afternoon Tea
2010 - 11月30日 TUE
 
今天的天氣灰濛濛,真係以為自己眼花花
不過......都不會影響我和老公的心情
因為我地已經約好去迪迪尼High Tea呀))))))
Club Sandwiches + 維多利亞式下午茶

去到青馬既時候,嘩.......真係*濛*到無朋友
 
 
話咁快去到迪迪尼酒店正門時
我問服務員:我地來食下午茶,架車.....應該.....??服務員:你可以比我泊,或者你自己泊,自己攞~
(手指向前方的停車場)

我:哦~我地自己泊吖,唔該晒(笑)

真係超方便~抵讚~

我地訂了2:30pm兩位,可以坐檯 或 坐梳化

我地選擇坐梳化舒服好多
 
 
 
 
我的右手邊可以睇到海景和迷宮
 
 
坐下櫈又坐下梳化,環境好悠閒喔~
老公上網打發時間,我就影相消磨時間

酒店已經換上聖誕佈置氣氛濃厚
 

維多利亞式下午茶
三層的蛋糕都好出色,用料新鮮之餘士多啤梨和紅莓出奇地帶甜,味道做足,絕不馬虎
 
 
甘菊花茶喝完可以Refill
Club Sandwiches可以揀普通包麥包有機包,我揀有機麵包,一共有3件
薯條和麵包一樣香脆,餡料新鮮,非常美味

我地由2:45開始食直到4:00結束 (係咪食左好耐呢)
 
 
食飽飽四周圍行下
 
 
 
 
 
 
去到迪迪尼碼頭坐下,吹吹海風,好舒服呀)))))碼頭有人釣魚
 
 
酒店內有售紀念品
 
今天好開心好滿足,如果有藍天白雲就好了
我地又多個好去處囉~
**完**

沒有留言:

發佈留言