2011年7月12日

蘇州杭州自由行 DAY 7 (黃昏西湖,叫化雞) & DAY 8 (返香港)



蘇州杭州自由行 DAY 7 ((黃昏遊西湖,叫化雞)) & DAY 8 ((返香港))

去到哩間.......唔記得叫咩名添 , RMB 15蚊食飽兩個人



唔係特別好食, 用RMB 13來衡量既話.....都可以接受 
鴨血好食


每日必到西湖走走.....咦~一支支係咩嚟架!!應該係營養劑呱~
棵樹...好似好痛


點解同胞會袋住咁多花生出街架,一路餵+扔D花生比松鼠食


噴泉大約每隔半小時就會表演1次(無咩特別)




 

我地又到STARBUCKS COFFEE 星巴克咖啡....打躉+玩手指
HEA夠又四圍走











只要水位升高4,5吋......就會此路不通



繼續走.....哩間係酒店,已經唔記得叫咩名lu

我好怕行行下.....會跌落去

   今日既黃昏好靚.....唔知點解,去到任何地方


我都好鐘意睇日落,因為每次都不一樣,顏色光線都在變幻中
最靚既日落是在長灘島遇上,第2係聖托里尼島




 
知道有黑粟米,但係喺香港未見過,今次點都要試下嘅~RMB 6/條(都幾貴*)
我知道我食緊粟米,但係大腦話比我知,好似一D粟米味都無喎~
好似食梗-糥米,係無味既糥米帶少許煙韌,外皮較硬,唔爽又唔甜
可能係我唔識欣賞lu....
 
 
日落來了,加上船和垂柳....增添幾分詩情畫意
 



 

睇完去到西湖馬路旁邊的陆記飯庒







 西湖豆腐 - 滑到無朋友,餸飯一流  RMB 8


 
 王老吉唔少得....哈哈哈




叫化雞(黑衣雞) - 雞肉嫩,帶有陣陣中式香料味,連骨都好入味~(讚*)
明早我地打包兩隻攞返香港孝敬家人,如不開封可存放兩天 RMB 50隻

糖醋魚 - 淡淡肉甜酸適中  RMB 48



食飽...沿路行5分鐘去家樂福逛下,幫助消化買左幾本書,雖然厚
但係紙質好輕唔重,裡面係彩頁
大約 RMB 12.9-24.9 一本 (好抵*)











打包返賓館慢慢嘆....串燒最好食,又香又辣
食飽特別好訓   ZZZzzz...




大約行到10點,又開始掃街,大部份RMB 1/串,肉類 2/串
 



**********************************************


DAY 8  返香港喇~~~

我們的 - 杭州香溢浣紗賓館

 




早上10點去到KFC食早餐,之前經過KFC竟然有粥+油炸鬼食??
今日就嚟試一試先....皮蛋瘦肉粥好好味喎~油炸鬼熱辣辣又脆,質地有少少似牛脷蘇~



加杯熱豆漿就完美喇~好食*
 


之後打的到杭州蕭山機場
一般都係唔跟錶硬比RMB 100,大約30-40分鐘就到雞場
雞場分1,2大樓,地方唔大,勝在新淨






又去真功夫

老公不嬲都唔食飛機餐,今次破例....2個人食左3份餐

好簡單的三文治

蘇州杭州8天之旅完畢

多謝收看

**完**






沒有留言:

發佈留言