2011年7月1日

蘇州杭州自由行 DAY 6 (踩車單遊西)


蘇州杭州自由行 DAY 6  ((踩車單遊西))
行程中有4日都待在杭州,每天都會到西湖走走.....
如果你問我悶不悶,膩不膩??我會說:兩天就足夠了.....
尋晚先食完外婆家,11:30am今日我一定要再嚟食)))))
等左10分鐘就有位喇~go go go



11:45am 剛剛起身食唔到咁多野,只係叫左3個餸咋~
哩個乜乜土雞好食到不得了,來到蘇杭第6天,哩個土雞是最最最好)))))
個碗足足一尺闊*,RMB 55,所有雞肉浸係湯裡面,非常吸味非常嫩滑
我連湯汁都飲,有濃郁雞味+胡椒+一點點辣,非常惹味,連大蔥芹菜都比我食晒
 


乜乜魚好鮮甜,多骨,有我身臂貢長*

 
好簡單的炒菜都一樣好吃

食飽又到西湖走走,我地去.....做運動*
我地試下踩雙人車先,唔得就一人一架啦!!

租全日RMB 50,按金 RMB 450,試過無問題就出發喇)))))))



比想像中容易啊((更係啦~我坐後面只係9唔9負責踩*兩下....嘩哈哈*))
一開始我好驚",老公好陣定,一一被開人和車(叻叻*)
但係有一樣野要注意就係★安全★ (唔會有單車徑)
一般都係踩馬路邊,不可能踩行人路,絕對會比公安罵臭你
慢慢熟練之後,我就放開扶手,揸相機影相,左右左右.....衝呀~~~
今日係星期六,到處都有賓利+波子花車,踩慢D,比我影相吖

其實杭州人都好有錢$,BEN屎都係陪襯多

其實杭州人都好有錢$,BEN屎都係陪襯多

第一站斷橋殘雪 - 早在唐朝,斷橋就已建成


還有免費音樂會喔
 

還有一對對新人拍攝婚紗照,新娘子樣子甜美







遠觀斷橋殘雪


繼續踩....西湖真係好




我地自踩遊話停就停,我去西湖邊影影相,老公就睇下人地*徒手攀石牆*

蘇堤的跨紅橋附近,風景優美,我們悠閒得很~














5月尾我地遊西湖既時候,水位已經好高好高....你睇*
 


之後6月中杭州暴雨,令到西湖水位暴漲,湖畔多處被淹(慘")



經過3.5小時的自踩遊,我地已經環繞西湖一圈
有時喪踩/快踩/慢踩都有,不過我地唔係個個景點都有入去睇 
如果個個景點都細味一下,更多時間哦~



等過馬路....綠燈就衝呀~~~~




還車後.....去左老娘舅醫肚 (南乳排骨餐)
食飽再去"咪噹撈"




之後又去家樂福走走....再補買手信

哎呀(⊙_⊙)!!個雪糕凹晒入去仲擺出嚟賣架"






原來祖國咁樣賣米,有一包包,亦有散賣RMB 2.25/斤





行完家樂福,我地返賓館



10:00pm 又去掃街
肉類RMB 2/串  蔬菜RMB 1/串
加上孜然粉,辣粉和燒烤粉味道馬上提升10倍....正呀~




炒河粉+麵 RMB 5 ,夠晒鑊氣,老公好鐘意食*
 



燒餡餅 RMB 2


今天累壞了
希望明天千萬不要腳痛喔!!

沒有留言:

發佈留言