2011年6月28日

蘇州杭州自由行 DAY 5 (西湖,清河坊步行街,外婆家)


蘇州杭州自由行 DAY 5  ((西湖,清河坊步行街,外婆家))


我地酒店好近新華書店
有好多書買呀~又平,樓高3層有排行,買完之後放回酒店再出發



之後乘坐25號公交(公共交通)2元可以直達清河坊步行街

是是旦旦又一餐



▼清河坊是杭州唯一保存比較完整的老商業街區
濃縮了明清時期杭州的市井風貌(遊人比較多*)







行行下哩樹好歐陸式呀~好靚
仲有好熟悉既店鋪man檸+滿X甜品











好想食....但係有D睇極都唔知*神馬來滴*??



之後坐回公車回西湖
都係去STARBUCKS COFFEE 星巴克咖啡 坐下hea下




我地一致決定唔坐*船*,都係喜歡行嚟行去多D
哩幾日....我地最大既運動量就*步行*平均4-6小時
西湖另一面就係商場















好大條*龍船*



西湖垃圾箱



我地今晚食外婆家,首先攞飛先,但係要輸入電話NO,但係漫遊唔得喎~

服務員說:可以按11個1代替電話NO....哦!!咁樣方便好多



還要等15桌先到我地.....大約等左40分鐘(囧*)

無辦法啦~好野係要等下

外婆家出名*大件夾抵食*+*味道正宗*,所以人龍無時無刻都貢長

乜乜炒回鍋肉




哩碟蝦老公食左兩隻,其餘果D比我一個人食晒~(勁好味*)
用左d好惹味既醬去煮
 


酸辣湯 RMB 12 好味~(洗唔洗咁大碗呀~)


 

蒜泥扇貝 RMB 6/隻,估唔到咁新鮮~
 



東坡肉帶甜,老公好鐘意食 RMB 12


乜乜蜆蒸水蛋,蛋好滑蜆無沙,好快就食晒








即煎餃子
 





食左咁多野都係RMB 110,抵我等咁耐*


9:45pm 又到西湖散散步....睇下夜境



10:15pm 行到家樂福對開....咦!!有街邊檔喎

有串燒 + 餡餅 + 炒粉麵飯

買左少少試下,好食明晚再食,又咁近賓館







賓館每日都有派一份浙江日報(又幾好喎~)


晚晚都差不多12點訓,第2日10點起身

早抖
**完**


沒有留言:

發佈留言