2011年6月24日

蘇州杭州自由行 DAY 4 (蘇州坐和諧號去杭州)



蘇州杭州自由行 DAY 4 (蘇州坐和諧號去杭州)
我地住既苏州桂林园宾馆,附近都係民居,環境好好~(寧靜*)




男人要有錢,和誰都有緣.....好句好句~(妙")


雞仔大,攞去賣.....好耐都無見過雞仔喇~



我地日日都經過哩d食檔,而且好多本地人幫襯(好旺場+熱鬧)

11:30am 我地又試下先,手指指要左4個餸+一盒白飯 RMB 7


又買左豆漿+肉包+煎餅 RMB 3,價錢都係平民價


買齊早餐就回賓館開動喇~


講真吖D餸真係好好食,有粉皮,冬瓜,蛋+雞腿~好有屋企煮既感覺


個煎餅咸咸地幾好食,但係D肉飽就一般


可能係麵粉質料+添加劑問題,唔係好鬆軟,不過咁先叫真正的風味!!


吃飽就退房....
打的到蘇州火車站  -  火车查询 
火車站既外型仲未起好架~
但是室內設備就完全蓋好了








好大好新仲幾靚添,最緊要
無煙味,無異味


 


更有大型電子告示板,咁就唔怕行錯等錯喇!!更有工人不停地清潔...

13:10開出,我地12:30已經到達火車站,13:00準時開閘給我們進去月台等


13:07車到站,上車坐好,*非常極度準時*13:10開車


所以提一提大家要記得提早到車站喔~


蘇州去杭州的火車飛,RMB123/位,車程約90分鐘


我 + 和諧號



沿途風光...天陰*





之前睇新聞說:高鐡快和穩,行車時水樽倒轉放,也不會掉下來~

當時我在想:唔係嘛~講笑咩!!貢厲害*有機會的話,我一定要....試*

今天我哩位港燦證實.....是真的))))))

我從頭到尾把水樽一直倒轉放,輕微的拐彎和停車都不會掉下來(佩服*)


車箱內非常寧靜和隱定,而且行車時最高速有349公里呀~~~


為了拍km,我從320km一直等,到335,340,345...最終拍下349km

其實最快是352km,我拍不到~(錯過了*鳴鳴~)

有機會的話,大家要體會/感覺一下祖國的發達~(高鉄和諧號*)

 


途經上海虹橋火車站





到左杭州火車站喇,出閘前影張相先~





打的到我地既*杭州香溢浣紗賓館*ctrip携程訂*
都係CHECK IN既時候先付款,
RMB 410/晚,含雙早(包雙人早餐)



哩間賓館好明顯舒服好多喇~你睇))



 

仲有WELCOME生果添




發現浴室有.....




更發現書檯上有*植物偉哥*添呀~




唞夠就去家樂福行下

行3分鐘就到杭州家樂福


 
D單車好平呀!





晚餐 - 蕉葉,東南亞菜

豆腐好滑,個汁勁好味



魚,好滑


 
泰式炒通菜





食飽飽就散步,行返去賓館(15分鐘*)

 我聽日一定要食外婆家))))




 


2 則留言: