2011年6月21日

蘇州杭州自由行 DAY 3 (虎丘,山塘街)


蘇州杭州自由行 DAY 3 ((虎丘,山塘街))

今日都唔知去邊好,我地都係唔去水鄉喇,近近地四圍行下就算
11:00am 經過大唐餅坊有好多人買餅,我又唔執輸買左5蚊蛋卷
邊行邊食.....好好食呀~





又去觀前街既*老娘舅*食第一餐







先嚟一個餐再加小食 - 南乳排骨餐


個蛋到不得了



食食下又叫多個餐



老娘舅d野都唔錯,好食~



打的到*虎丘*
中國國家5A級旅遊景區 - 虎丘入口 RMB 60/位

睇書話 : 到蘇州不游虎丘,乃憾事 也,所以我都要嚟一嚟睇一睇



劍池-風壑雲泉


都係睇下行下....



虎丘斜塔
虎丘頂上世界著名的*雲岩寺塔*,至今已有一千多年的歷史








我地坐左半個鐘.....發呆"



出口有圖章買,睇下八下....就買左一個

大約13年前我係中環D橫街買左一個比男友(老公)

今次輪到佢買一個比我喇~哩位呀姐雕我個名雕得好靚





 


下一站 山塘街
入去哩條街要比入場費架,吓~去搶好過啦!!係樹影張相就走人...

 






學下坐公交回賓館





老公已經行到好累...比佢訓一陣先啦~

而我就睇喜羊羊~(哈哈*)



45分鐘後.....到路口搭307公交去多一次李公堤




無啦啦有哩得意公仔係度



今次行另一邊,沿住河邊行下,散散步
咦....幸福摩天輪呀~










其他食店唔係好吸引,我地又到代官山食飯

因為尋晚餐飯樣樣都好好食,所以食多次囉~

又飲冰桔茶~好好飲!!



金湯海味豆腐煲 - 豆腐吸收鮮甜味,餸飯一流



沙茶牛肉飯 - 味道好日式
黃袍包身 - 個堆黃色醬汁酸微微好好食!

沒有留言:

發佈留言