2011年6月22日

麻布窗簾


 
裝修後都清潔得7788,獨欠*窗簾*未買

我地又去深水埗買布,我心目中想買"藍色珍珠紗"

可惜行左好耐都搵唔到~(囧*),行到身水身汗~(熱爆*)

最後摸摸下.....就鐘意左*麻布*既質地,行左2個鐘先買到
有無人用麻布做窗簾??我唔知架⊙_⊙自己鐘意咪得囉~


 

 
 
 

鐡皮檔口D色睇唔啱,於事老闆帶我地上左個倉睇布睇顏色

終於揀到喇~ 
 



睇啱就比尺寸老闆剪布,一共十幾碼布,都只係$255(真係平到笑呵呵*)

總共做左3套麻布窗簾





D布就交比奶奶車,不過我既要求有少少唔同...就係...

一個窗正常會用兩幅布(左+右),而我就改用4幅布(左左+右右)

 

藍白白藍 又可以 白藍白藍

咁就可以做出好多變化啦~唔洗咁死板吖嘛!!

我同老公都好滿意,下次可以再買其他色,隨時換色換款話咁易啦~

老公遷就我,比我用藍白色-廳,*又係一個窗用4幅布*

下午有陽光入屋既時候,光線好柔和,會變得更加舒服~(正呀*) 
夜晚又可以遮住唔透光,隔離屋望唔到我地(真係一流,無買錯*)

今次藍白白藍,下次可以調亂顏色次序,白藍白藍都唔錯喎~哈

老公話:我地間屋掛左窗簾後好似酒店啊~


Photobucket最開心梗係買到心頭好吖嘛Photobucket

又平又靚~日間透光~夜晚遮光~效果又好~


*完*

沒有留言:

發佈留言