2011年6月14日

蘇州杭州自由行 DAY 1 (上海坐和諧號去蘇州)


蘇州杭州自由行 DAY 1  ((上海坐和諧號去蘇州))


因為裝修,所以遠行 - 今次去蘇杭8日

我地會上海杭州出,只有中國東方航空先可以上海入杭州出


訂好機票之後就上網搵"賓館",無錯係賓館,我係
携程ctrip
訂房

蘇州住3晚杭州住4晚,兩間都唔洗比訂金,去到直接比$就ok喇~超方便)))

★★★     ★★★    ★★★  ★★★     ★★★    ★★★

5月23日 ▼香港雞場食早餐先,又多個選擇喇,就係翠華~


個炒蛋炒剛剛熟,個包脆卜卜,沙爹牛肉麵一樣好好食...好食得開心




一上機我就ZZZzzz....




去到上海,天氣比想像中,又落雨得16度



去上海火車站途中



一落車馬上買火車飛先,全部都係"自動售票機"識字就識得買,有中英文

可惜當時太投入買飛無影相,2點去到
高鐵火車站,買左3:30 / G7022班次列車

每位41人仔,只要24分鐘就到蘇州喇~
火车查询(上海到蘇州)

先選擇地方,選擇班次,人數....入$....就係咁簡單!!每日都有好多班車往返*


我地仲買埋5月26日由蘇州去杭州既車飛,咁就安心晒lu


因為車程由1個半鐘 至 5個鐘都有,要爭大隻眼買呀~⊙,⊙


我地買左G7383班次列車,由蘇州出發只要1個半鐘就到杭州喇....正呀~



買好車飛,就去對面既真功夫食野,一個餐兩份食(唔餓*)



咁啱食野lee個商場就係專買照相器材用品,順便行下,打發時間~


3點鐘我地就入去火車站等上車喇~


***好多朋友都有提醒我地記得記得要小心銀包***


我覺得人流都一般複雜架,因為咩人都可以進入車站內



等車期間.....真係有人唔見銀包呀~(唔係我*)

坐係隔離果位年青同志走左之後,有位呀姨坐底,不9....年青人回來問呀姨

見唔見佢個銀包,梗係無啦~幾時唔見都唔知!!真係要當心喔~


3:15可以入閘喇~你話似唔似日本d火車站呢?祖國既發展真係一日



和諧號車箱乾淨整齊無異味




睇見前面對情侶真係.....上車無耐就要拖住手仔!!

我同老公都係分開坐,無辦法啦~要跟NO.坐


時速最快318km,不過蘇州去杭州仲快呀~(之後有相為證*)



話咁快就到左蘇州,打的13蚊就到....

我們住的蘇州桂林園賓館,1晚RMB 128/3晚=RMB 384,係咪好抵住呢?(不含早)







之後行去蘇州最旺既地方 - 觀前街,
附近有好多百年老鋪



▼漢庭連鎖酒店又平又近,不過d評價一般,牆身係木板嚟架~











去到手信店見到好多人買哩D一粒粒既糕點 (好似麻雀般大*)

D味道多到不得了,有D聽都未聽過,我地買左一大袋做手信,食後感都OK嘅~











▼之後又見到好多同胞爭住買D一磚磚既糕,搞到我都唔執輸,買番舊試下先~


點知.....咬左一啖,我用左一個非常貼切既形容詞去形容


我咬左一舊可以趙得爛既煙韌泥膠,仲有少少甜味....(我投降了*)



晚餐 - 杭州名菜松鼠桂魚,鬆脆內軟,個汁甜酸適中



東坡肉甜甜地,入口即溶

 




7點半已經食飽飯,我竟然10點前已經熟睡中ZZZzzz...

翌日早上10點起身....嘩~哈哈哈訓餐飽


**Day 1
完**

沒有留言:

發佈留言