2011年6月19日

蘇州杭州自由行 DAY 2 (蘇州拙政園,獅子林,李公堤奧特萊斯)


蘇州杭州自由行 DAY 2  ((蘇州拙政園,獅子林,李公堤奧特萊斯))

訓左接近12個鐘,成個人都醒神晒,加上今日天氣好好呀~
今日主要參觀幾個古蹟花園,出發>>>>>



11:30am 走到觀前街既好人民間小食



整體都幾好味



蘇州公交車車站



觀前街的松鶴樓



觀前街中段



黃天源糕糰大王,尋日d糕點就係哩度買架






由觀前街尾段慢慢步行15分鐘就到-獅子林,入場費 RMB 30













獅子林 - 唯一的缺點就是太多人







我好似去左"荔枝角公園"咁樣~(囧*)



獅子林擁有最大的古代假山群,被譽為"假山王國"


要好好欣賞一下D 山呀 石呀 水呀.....等等













之後行去隔離既蘇州博物館,咦??唔洗入場費喎,咪去八下囉~


咦??唔洗比錢入場竟然無人嘅??哩個世界真係好奇怪

我地兩個靜靜地慢慢睇....





之後又行去另一個景點(3分鐘) - 蘇州拙政園


途經步行購物街,見到有人整雕像,望完個雕像再望下人群中

一睇就知係邊個,同真人真係好似~(勁* RMB 400)







哩D小運河水鄉四圍都係,多到唔想睇~

 

2:00pm 蘇州最有名的園林 - 拙政園,入場費 RMB 70(貴*)

其間老公坐底唞下,我一人去行下影下
















好快就走人lu

之後去對面間食店坐下hea下

 



跟住打的到李公堤的outlet,他們叫"奧特萊斯"




只有幾間開門營業,人丁單薄,價錢都係一般,唔係好Outlet feel




順便嚟睇下風景,順便食埋飯先走

黃昏景色又唔錯嘅






7:00 晚飯代官山(創意菜),環境好舒服










 








以上所有食物都好好味,好啱我地口味,有中式味道之餘亦有新鮮感

李公堤的代官山









夜晚好靚呀~我地散散步
打的到觀前街,行返賓館.....累!!




**Day 2 完**

沒有留言:

發佈留言