2011年9月13日

白菜仔

我的第一次種 @ 白菜仔  

採收期約30天,啱晒我哩D新手種~嘻*

白菜仔係一種害蟲非常多既蔬菜,菜農一般都會落農藥

見到葉片無洞,就知咩事喇~唔洗多講

所以我都要做足防虫工夫和防雀措施

▼種子散係泥面噴水,播種後第2日已經發芽,要進行疏苗


8月13日  第2日
▼唔知係咪唔夠光,有d徒長
 
 ▼轉盆後,我就DIY個**全天候防蟲防雀網*哈~ Photobucket
 
第9日
▼我仲掉住4隻CD係上面,哩個方法絕對
**靠得住**可以嚇走晒D雀~
我的花槽上從此沒有雀屎.....真係好到極~~YEAH*
 
▼第9日
 
第15日
 
其實......每日起身第一件事就係去睇下D菜

有無比雀仔搞,有無比蟲蛀,無事我就安樂晒,我唔想捉虫呀~

▼今日落了有機肥
 
 第25日

大得好快,不過仲係奀支支,可能我太貪心種得太多太迫

▼而且好似唔夠肥.....下次啦!下次就識do喇~
 
▼有幾塊葉.....可能唔夠水???
 
第33日  9月12日中秋佳節

▼擇日 - 今日係收成日~嘻*
 
 ▼摘埋都唔係好多,我諗得四兩~
 

▼用水沖一沖,比d肥B食....好快就食晒lu
 
嘩~~~炒埋得果d屎咁多多!!
▼蒜頭炒白菜 - 好爽脆無渣
 

話晒第一次種菜,種菜既過程好順利,好滿意滿足~
體會到農友付出心機和時間,十元八塊蔬菜的背後
隱藏住好多學問和栽培智識.....


我會善用我梗有既花槽.....繼續種下去
最緊要有二寶 - 防紗網 和 CD~哈*

Photobucket中秋節快樂Photobucket


*完*

沒有留言:

發佈留言