2011年9月10日

黑芝麻麵包吐司 (Kenwood 麵包機)

黑芝麻麵包 (Kenwood 麵包機)

由於第一次整黑芝麻麵包,整出嚟黑媽媽.....覺得好特別呀~
 

Photobucket

我唯一既疑問就係*黑芝麻醬*係邊度買呢??我又唔想買左之後等係樹

之後唔整就嘥料喇......之係我諗左一個屎橋

醬既定義係傑傑地,於是我用少少水加黑芝麻粉.....

攪呀攪.....攪到傑傑地~咁咪變醬囉~~哈哈哈
Photobucket

Photobucket 
 
 
Photobucket

★,★   材料   ★,★

高筋麵粉 375克
水 263克
糖 30克
黑芝麻醬 45克
黑芝麻粉 23克
溶牛油 8克
脫脂奶粉 15克 (我無加,因為我無)
鹽 6克
乾酵母4克

以上製作以 Kenwood BM250 麵包機為準
程式-1   烘焙熱力-中
 
Photobucket
 
 
 C開既時候,好細緻喎,軟綿綿的
 
 
依家開始埋頭苦幹試整 - 中種和湯種   
 
 


沒有留言:

發佈留言