2011年9月21日

種青通菜


<<種青通菜>>自從所有裝修完工後,我就開始我既種菜計劃
雖然只可以用盆種,但係都夠我
樂在其中每朝起身第一時間就去花槽睇下D菜,睇完先做其他野~
我既經驗唔多,如有高人路過,不妨多多指教(謝*)
<<我係新手>>
既然我係新手,梗係揀D易種又快收成既菜啦~
所以我揀*青通菜*
↓ 先將種子浸過夜,有催芽作用
 

 
通菜喜歡泥土濕潤,不怕高溫,所以夏天種就最好不過
↓ 左起 : 新培養土 > 沙 > 我自製既
成熟堆肥分量比例都係隨意......好似細路玩泥沙咁溝呀溝~
 

↓ 8月17日落泥    8月19日 開始發芽喇~睇下苗BB既腰力有多好
 
 我仲自製左一個防虫防鳥防雀網.....
↓ 掂唔掂先....我覺得....真係無得頂囉^^

↓ 8月21日  短短4日已經大得好快唷~
可能哩幾日既太陽伯伯出盡全力曬曬曬.....
 
 
除了紗網
我仲掛左4隻老翻係菜盆上面,絕對發揮到作用
趕雀趕客一流(笑*)
↓ 我試過行到老遠望返屋企,有太陽果陣d CD真係好耀眼
 
連白鴿都不敢來.....呵呵呵~~~
 
↓ 第10日    已經見到雛型喇~好美啊!!
每朝都Body check 1次+澆水
 
↓  第30日 眨下眼已經大個仔喇~
 
↓第32日  收成日
 
 ↓  將變成一碟腐乳通菜.....
 
種菜簡單又好玩~最緊要有防虫網和CD

**完**
 

沒有留言:

發佈留言