2012年7月27日

希臘相簿(團購)


希臘相簿(團購)



團購這個名詞對我嚟講好陌生,好少上團購網流連

今次都係多得好姐妹神鳳在團購網買相簿,我地一人一本

2012年頭買下,2012年6月先設計好~因為我地實在太懶....一拖再拖~

未到死線都不願交貨,因為這本相簿全部由自己設計

所以我花了少不心思細胞....還有腦汁去精心設計


♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡


腦海只想整一本希臘相簿,因為我對這個地方情有獨鐘
希望有生之年再次踏足,大爺荅應會再去,不過不知何年何月....

請....不要等到我人老豬既時候去

等了十多天....終於可以取相簿喇))))




去到鋪頭等攞相簿其間....已經有5-6人排隊等候

攞完之後翻幾翻,對自己的設計好滿意

對紙張厚薄質地都滿意,唯獨封面封底顏色比較暗淡

算了~~百幾蚊貨仔都算不錯!!

我地互相翻閱對方的相簿,都有不同的意見,睇得好開心呀)))

<< 8.5 X 11寸 , 封面封底食硬皮 , 24版內頁 >>




























這輯相攝於2007年6月頭

回想當年....為了去這次希臘旅行而買了人生第一部單反

熟習不到一個月就出發去旅行

這次旅程之後,馬上決定轉會,轉會後就不再動搖了

今日回望過去的照片,不是不好.....而是可以更加好,我要好好磨練我的技巧~



抱歉.....唔想幫人賣廣告

*完*




沒有留言:

發佈留言