2012年7月19日

淘寶又嚟喇~~開始♥發花癲lu))))

淘寶又嚟喇~~開始♥發花癲lu))))

其實每個人都想擁有一個安樂窩,一返到屋企舒舒服服休息下....

擺放自己喜歡的裝飾品,坐在沙發上欣賞旅行時買下既手信,真係心情都好D~


今次淘既仿真花絕對幫得下手,另我家增添不少生氣,我超超超超愛喔))))

配搭個三層架就更加無得頂~~呵呵* 美女們....來個輕鬆afternoon tea 喇))))

其實除左杯羅漢果茶係真之外,其他都係唔食得!! 道具嚟架~~哇哈哈*
 
 
 
小熊被困在曼谷買返嚟既雀籠內~~嘻*

哩個配搭又幾清新喔~


 
 
 
今次用點買物流,都唔算好慢,只係等多兩日左右,都算快~

重點係....運費好多

今晚大爺收夜....我一個人可以盡情霸晒成間屋發花癲喇~~

收工後去油麻地自取貨

好似走難咁樣咩住4kg開開心心回家
 
 
 
拆開個tea架先~嘩然!!好很靚呀,同淘寶網上一模一樣,做工好好喎~

起碼無黑點,無暇痴,無崩,無凹凸洞~~勁滿意呀)))))
 
 
 
 
因為包裝只用紙皮夾住,所以淘嚟送比人就要另外買個靚盒囉~

令唔令呀)))
 

♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡

發發發......發花癲正式開始

 
 
 
同一間鋪裡面,除左買花,仲訂左其他雜貨

餐檯墊 - 用嚟放係書檯上做踎屎墊,我超愛哩種花紋  (RMB 7.6)

 
 
 
杯墊 - 超大愛呀~~依家RMB 1.6一塊,買左1打~嘻* 用嚟墊盆栽都好姐~
 
 
 
 
哩幾枝繡球花係咪好靚呀~~用左我好多晚上淘寶先搵到架~

我對花要求比較高,顏色要自然,花瓣要像真度高,顏色配搭更加要襯得好

咁樣出嚟既效果.....自自然然就會靚~賞心悅目呀~  (RMB 7.9/支)
 
 
 
 
夠晒長~~要cut短d先 (RMB 10/支)
 
 

眨下眼......攪到間屋亂七八糟 (好彩大爺不在家~哈*)

當晚煮公仔麵+煎蛋+烚菜又一餐,食完又開始玩花花,一個人自得其樂,樂在其中~

 
 
 
 
哩隻紫色好靚呀~~顏色夠自然,又無臭膠味,仲要好鬼迫真添~

插起嚟....好靚!! 仲好襟睇添~

剛好d杯墊可以放入花樽內做裝飾,睇落更加有美感
 
 
 
玩到興起.....食下Black Jack甜筒,好好味~好鬼脆
 
 
 
 
影個大特寫先~~
 
 
 
還記得我的CUP CAKE+馬卡龍黏土嗎?放上去真係好襯囉~

明知唔食得都好想咬落去~ 完全媲美5星級酒店啦~~~哈哈
 
 

兩種花我都好鐘意~~~坐係梳化上.....望住心情都好d~
 
 
視覺上已經得到快樂~~

你感染得到嗎?

*完*

 
 

沒有留言:

發佈留言