2012年9月25日

期待好友的婚禮


終於來到好姊妹Be的婚禮 , 之前都提過她們共同生活了16個年頭的情侶

今天來補簽一張婚紙吧!! 祝你們幸福快樂 , 今天亦是Be的生日~~ 生日快樂呀))))

這裡沒有360度旋轉大舞台,水晶cat walk天橋....

反而...我喜歡這種簡單而隆重酒會形式的婚禮,可能跟我性格有關,不喜歡浮誇喜歡低調

一去到有張好長既貴妃椅呀~~

 
Be用這種叫蘋果仔做頭花,非常少有,不是季節就無緣了~~
一粒粒白色的小果子,都有幾分似未成熟的蘋果BB
 
還有這種叫亞馬遜百合花,又是非常非常罕見,我都要影多幾張先得~
 
 亞馬遜百合花 花球
外型簡潔清純,中間有一個綠色小皇冠
 

四周圍的佈置
 
 
拉斐特婚禮埸地
 
 
 
 


當新娘新郎宣誓後簽上名字時
大爺突然問我 : 我地張結婚證書呢??
我 : 唔...唔......好似放左係....好似係雜物房某個角落!! 哈哈~~
其實我地兩個都唔記得放左係邊!! 真係大頭蝦*
我相信結婚多年的夫妻......都會唔記得放左係邊~
 
 
去到另一邊婚禮場地,同時可以享用茶點,飲杯~~百件好合,永結同心
 
 

是日酒會的食物真係唔錯,比我想像中還要好~~
我問大爺 : 係咪好食過東涌富豪呀~
大爺 : 如果咁樣比,又真係哩度好食D
雖然款色少,但係樣樣都放得落口~有D仲幾好食添~(當時我地唔肚餓架)
 

這個婚禮遇見10年前的舊同事,大家都無咩點變,簡直係一個聯誼會呀~
兩個多小時的聚會完結了~ 有溫馨  有感人  也有無限的歡樂氣氛.....
我們都要幸福喔~
你也是...

*完*
 

沒有留言:

發佈留言