2012年9月19日

機場富豪酒店Buffet

機場富豪酒店Buffet  2012  Sep 18



前日係某團購見到機場富豪酒店Buffet , 都只係$198/位(另+$34.9)

見咁平就去食下啦!! 我地都無咩期望 , 主題係泰式龍蝦 , 但最後都.....

一早去到東涌行OUTLET , 不知幾多強国人在振興HK既經濟 !!

我都係餵下麻雀仔好喇~~~

 我地行左一陣就去左逸東邨買六合彩 , 今晚8千萬呀~ 事後...原來無人中,下期1億呀!!
之後去到雞場四圍滕下~
 
 
6:30去到富豪酒店~
 
 
芝士蠔唔好食~~硬化的芝士配腥蠔
 
 
 
話明係泰國做主題 , 四周圍都係泰feel佈置
 
 
最最最多人食既蟹腳 , 都免強合格啦~~ 感覺好水
 
 
 

我和大爺都估不到相中的哈密瓜非常好食~爽脆剛剛好又清甜
 
 
 
甜品真係少得可憐......我只食了一款!! 都揀唔落手
 
 
 
我最期待既 MÕVENPICK 雪糕
吃了 古古力 , 提拉米蘇 , 士多啤梨 和 榛子雪糕 , 4款都勁好味呀~~讚*
好細滑不會太甜
 
我的食後感美味排行榜

第1位 雪糕
第2位 哈蜜瓜
第3位 西瓜

大爺的食後感美味排行榜

第1位 哈蜜瓜
第2位 西瓜
第3位 雪糕 / C沙 沙律

樣樣都係現盛 , 並唔代表酒店煮得好食~ 當然無下次啦!! 唔係貪平都唔會去啦!!
 
*完*

沒有留言:

發佈留言