2012年9月1日

麵包布甸

麵包布甸
 
又係麵包....你唔悶我都開始悶悶地

第一次整麵包布甸 , 亦係第一次食麵包布甸 (唔好笑我娘呀~)

原來做法好簡單,應該可以咁講....係一個唔會失敗的甜品

當然好有成功感啦~~~嘻嘻*

 
我的自製麵包切粒 , 加少許紅莓乾/提子乾隨意 , 唔食就可以不加

我哩個係簡易輕食版 , 我無加玉桂,忌廉,雲呢拿

你知啦~~我怕肥又要食嘛 , 淨係用日本3.6牛乳
 

蛋一隻約55g + 奶 70g + 糖10g

麵包平放鋪好
 
 
 倒完用叉壓幾下 , 好讓麵包慢慢吸收蛋汁

靜待幾分鐘後先放入爐 , 裝8分滿好喇 !  一陣會....脹爆
 
 
 預熱10分鐘 , 180度焗20分鐘左右 , 如果大杯就要焗耐d
 
正常要加熱水焗....我嚴麻煩唔加 , 照焗可也

嘩~~ 好靚喔!!  面表還卜卜脆呀~~

內裡軟軟....

晚上10點食....應該唔會好肥



暗瘡呀暗瘡......你幾時先痛完呀~~

得個痛字 , 想唧都唧唔到.....好嬲呀

好彩你生係下巴不見天既位置 , 無人睇到姐...

我唯有出絕紹對付你

狂食薯片.....狂食炸野.....誓要谷你為止))))

啍~~


*完*

沒有留言:

發佈留言