2012年8月29日

花花白餐包 (附食譜)

 
一直都只愛白包包 , 有時把包包整成不同形狀,都有一種新鮮感~
今次之這個花花白餐包我超愛呀 , 我真係花癡嚟架~
 
 
有次行行下"嫁真盞"見到有泰國麵粉 , 泰國貨喎!!  
當然唔會放過啦 !!  一次過買左3包 , 抬回家~
 
 
♥ 湯種 ♥ 
鮮奶 85g
高粉 20g
用小火慢慢煮 , 邊煮邊拌勻....煮成糊狀離火
待涼後放入雪櫃冷藏1小時
♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚゚・*:..。♡*゚¨゚・*:..。♡

♥ 食譜 ♥
高粉 300g

湯種 100g

快速酵母 2g

奶 130g

糖 30g

鹽 2g

橄欖油 25g
(最後加入麵團)

我用麵包機搓揉成麵團 , 完成後將麵團收口滾圓進行第一發酵

蓋上煲蓋 , 發酵後約1小時 , 已經脹大了~
 
 
 發酵後 , 用手掌輕輕拍出空氣 , 分割9等份
將麵糰滾成圓形 , 先放4個 (8寸模)
 
 
再放4個 , 好鐘意睇到佢地迫迫夾夾既感覺 ~~~哈哈*
今樣未算迫.......一陣仲迫呀~
 
 
齊腳喇~~ 一共9個 , 進行第2次發酵 , 需時大約60分鐘
脹大1.5-2倍 , 自己判斷呀~~
 

  45分鐘後 , 好迫呀~~ 個個都迫到無位走~~ 個花花形出嚟喇~嘻嘻*
 
 
灑上高粉裝飾一下~~
用180度預熱10分鐘 , 焗25分鐘 
個個爐都唔一樣 , 自己睇火呀~~
 
 
嘩~~升到好高呀)))))  好乖呀~~
 
 
出爐已經係晚上12點多.....
 

第2朝早食兩個做早餐先~
 
 
真係好軟好軟....
 
還記得上年我送比自己的<生日麵包>嗎?? 

無錯....係<生日麵包> 唔係生日蛋糕

生日蛋糕一街都係.....我唔like

我近年迷上包包,上年整生日麵包唔太理想

簡直食唔落口~~想掉Q左佢咁滯, 一句講晒:難啃~

今年我都要整 <生日麵包> 比自己,我已經構思好~

而大爺竟然話 : 不如我整比你啦~

我 : 吓))))) 你牙.....(睇少佢*)

大爺 : 你講我整咪得囉~~

我 : 我係背後指指點點,你就跟住做~~

大爺 : 咁咪得囉~~
*
*
*
((以下係我的幻想對白))

我心諗......我到時一定忍唔住 : 都話唔係咁整呀~

可能會大打出手,be le ba la !! 各樣那樣....嘈喧巴閉

大爺 : 唉~~咁你自己整飽佢啦!! 屎三八)))    哈哈*


請大家拭目以待.....


*完*
 

沒有留言:

發佈留言