2012年8月15日

喜喜冰室

今日打算去4個地方,最後只夠時間去3個

1) 
喜喜冰室
2)  誠品書店
3)  
Passion by Gerard Dubois
4)  海港城多啦A夢 (留待下次去...)

今次去銅鑼灣我地用十送一既港鐡票,免費過海好優惠呀~~~嘻*

第一站到喜喜冰室,因為大爺想飲奶茶~而且可以感受下喜喜的懷舊feel~

一步入喜喜,擺設都悉心佈置,真係有種好舊既感覺,連鏡框都裙黑邊呀~

不過茶客比較多,不宜多拍攝
 
 
 
 
大爺的是日茶餐B
送上一個大大的提子飽,好鬆軟呀,還有兩大顆牛油~
配忌廉餐湯一流
 
 
大爺的B餐咖哩豬飯,咖哩好香椰奶味,少許辣~
唯獨奶茶比較淡口不香濃
 

我的雞批浮台,就是青豆蓉湯上有一個雞批
青豆不是我杯茶,喝了幾口....還是不太喜歡,雞批外皮不太鬆化,味道不錯~~~好漏*
 
 
這個浮台餐還有一個香蕉核合桃班cake
我覺得一個人一定吃不完~~兩款都係又飽又漏*
這款班cake好好味~~班cake曖暖的,配上香蕉和合桃好夾呀~
我和大爺一人一半剛剛好~~
 
 
 
喜喜冰室
地址  :
銅鑼灣加寧街8號海倫大廈地下 (百德新街附近)
食飽飽向下一站誠品 出發

*完*

沒有留言:

發佈留言