2012年8月13日

是日晚餐 - 芝士貝殼粉+沙樂美腸沙律+迷迭香蜜糖雞亦


是日晚餐

芝士貝殼粉+沙樂美腸沙律+迷迭香蜜糖雞亦


前日無無聊聊行超市,無啦啦抬高個頭睇下.....依~~有芝士貝殼粉喎~

哩間超市我行過9萬幾次.....點解今時今日先睇到嘅?

今晚有兩小時去預備晚餐,我又可以好優雅咁樣~~~慢慢整~慢慢影!!
 
 
3款食物當中竟然唔係芝士貝殼粉最好食~~而係.....
 
 
材料有.....
 
 

個盒有教點樣煮,先烚貝殼粉9分鐘然後過冷河

然後加奶&牛油.....再加內附一包芝士粉~~煮滾攪呀攪~~

就係咁簡單~~試味覺得唔夠豬C味,再加少少豬C就好好多,但未算最好~
 
 
之前睇Jamie Oliver教整一個沙律醬汁,我又整!!
試味芥末比較濃,加上蜜糖就好味好多~

我再加少許沙律醬
拌勻即可
 
 
盡量將每棵菜都沾上醬汁~~要均勻喔~
 


迷迭香蜜糖雞亦係最好味)))) No.1

大爺話 : 下次我一個人要食10隻~~ (我啋你都傻*雞皮好肥架~)
沙律個汁都好好味呀~~這個味道我地好接受

令到唔食菜的大爺都讚好食....下次一定要返兜~~
芝士貝殼粉個汁唔夠濃唔香

可能自己調味會好D,試過一次就夠~
 
煮得開心...食得開心

*完*

沒有留言:

發佈留言