2012年8月20日

Passion by GD

 
Passion by GD

最近openrice人氣爆燈的
Passion by Gerard Dubois 好評如潮
反正我過海了 , 就來趁熱鬧吧~~
同時間又可以好好享受一個優悠空間
有美食相伴之如 , 還有一件件的藝術品 , 絕對滿足我的視覺享受
 

店舖坐位不算多 , 有點一位難求既感覺
徘徊數分鐘....剛好有人客離開 , 我們總算有著落.....
當短髮服務生清潔理檯面時 , 竟然將所有麵包碎撥去地上便了事~
衛生方便需要大力改善囉~~地上四周還有零零碎碎的渣
 
 
歐式麵包 還有林林總總的甜點 , 睇到我眼花撩亂
亦清楚自己肚皮有限 , 要嚴選....哈*
顏色鮮艷的cup cake , 我總覺得好看不好吃
因為我好怕那層 cream 的感覺
 
 

店鋪內也有沙律 , 西式夾包 , 凍盤小食 , pizza.....等等
選擇算多~ 還用上 LC 器皿添~ 因為太多人不好意思拍照
大爺好快下決定......來一客煙三文魚凱撒沙律
 
 
蔬菜好新鮮 , 三文魚啖啖肉 , 最緊要個汁好香好濃~
 
 
而我.....選擇一盤ham , 忘記叫咩名 , 因為太長~
杯凍古古力....哇~~朱古力味極度厚濃 , 濃到上腦的感覺~~
 
 
 麵包4片 , 3款 ham ($88)
我覺得好抵食 , 超市買一盒都要$60-70 , 仲可以一次過品嚐3款添~
後兩款肉味咸香 , 肉味最濃是圓形的ham
 
 
歐式麵包的紋路 和 我整的當然不一樣啦~~
外脆皮硬 , 麵包中間軟軟的 , 還是不喜歡正宗歐式麵包
咀嚼得有點吃力 , 是在考驗我的牙力嗎??~~嘻嘻~~
 
 
 
 
見這朵 Peach Danish 黃玫瑰....賣相非常吸引
我的肚子無空間了 , 留待下次....
 
 
 
好多款歐式麵包 , 價錢不算貴~
不過我見另一邊的麵包櫃買$110/KG , 用重量去計算都係第一次見~
我坐在Passion 大約40分鐘 , 留意到麵包的銷路非常好
 
 
最後.....還買了一件Tiramisu , 因為.....我想要個兜呀~~嘻嘻*
堂食又不好意思帶走 , 唯有外賣啦~ 我又可以種花花喇~~
 
下次試那一款好呢?? 款款都想咬一口.....哈哈*Passion by Gerard Dubois
 
 
地址 : 灣仔莊士敦道74至80號輝盛閣國際公寓地下1號舖
((修頓球場電車路對開))

*完*

沒有留言:

發佈留言