2013年7月8日

大爺生日

 
7月7日是我家大爺的生日

今年無送禮物,咁膚淺既野我地唔會年年做,只係簡單地食左一餐就算

我地又來到洲際食buffet
 
 
 
 
 
 仲細咩~~用圍巾?? 好彩真係有用,好快已經污租左~
 
 
 
 
 個海鮮飯幾好味~~
 
 
 
 
 
 

右邊的士多啤梨豬仔骨勁好味呀!! 下次我又試下整先~
 
 
 
 喇沙都唔錯~
 
好怕坐係食物檯前面,每秒都有幾十人行嚟行去~~
 
 

今次坐入口樓梯旁邊,靜靜地唔錯唔錯~~
 
 
 
訂左個芒果豬士蛋糕收埋係雪櫃,大爺無發現!!

12點前........我偷偷地藏身在雜物房,用whatsapp錄左首生日歌

大爺係睡房一開.........連我都聽到

係度祝你生日快樂,身體健康,長命過我.........
 
食飽飽.....竟然是回家,飽到我要睡個美容覺

*完*

沒有留言:

發佈留言