2020年4月4日

重拾麵包


最近要消磨時間,整麵包真係唔錯既選擇
麵包機幾年前已經BYEBYE喇
唯有全人手搓
先將封塵以久工具洗一洗

行左5間超市都無酵母...真係人人都好得閒
最終係街市雜貨店買得到

愛♥麵包篇終於可以+1 
開工......有D緊張添




搓之前...已經睇左影片教學,點樣搓
都唔難...10分鐘內搓完





成手麵粉...
我:喂siri)))講我計456除6 (哈)
分割...鬆弛...造型





摺得唔夠好,右一貢起左



嘩...升得好高,唧晒出嚟,個模太細














睇到D紋應該都幾軟





太心急拎出焗爐,收縮左
賣相唔吸引,起碼食得落口



希望下次更進步
配400次咖啡無得彈

~~完~~

12 則留言:

  1. 紋路好靚呀, 我最近又係焗左好多次麵包🍞 蛋糕🧁

    回覆刪除
  2. 哈哈,我仲未有動力去做麵包呀!一個字~懶!

    回覆刪除
  3. 繼續努力,咁多時間必定整得好﹗

    回覆刪除
  4. 已經好靚喇!好似一家人咁!😸

    回覆刪除
  5. 你咁耐無整都咁靚,勁!
    PS 我成個星期都未搵到用開嘅麵粉買囉……

    回覆刪除
  6. 疫情過後會多了很多廚師很多面包師,哈哈!你真係好叻女,面包都識整!

    回覆刪除
  7. 我屋企姐姐都係一直全人手,呢期整面包D材料真係好好賣,有時某D料直情無貨

    回覆刪除