2020年4月9日

春花

點解行公園唔洗帶口罩?
總有幾個...由其係退休老
以為公園空氣好...又有陽光曬...
膚淺...無知...不知所謂
最易瓜老襯就係哩D年齡
想死都唔好害醫護...累家人

公園多左繡球花,特別喜歡影紫色





















睇BLOG友得知有個小教堂,唔錯喎~~
難得少見既打卡位










中心花粒好似糖果
















深紫色好常見,淡粉第一次見


























肥屎忽










貓尾木










野草





迷你野花





迷你野花...好似病毒形狀





迷你野花











16 則留言:

  1. 我行公園做運動都無帶口罩,一,人唔多,二,政府規定大家要兩米距離。大家自律囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. HK公園D路好窄,平排行3個人闊度,所以好憎哩D人

      刪除
  2. 真係好似糖果, 好可愛啊, 顏色又靚💗

    回覆刪除
  3. 我會睇公園多唔多人行黎行去,呀女玩時周圍有小朋友走動,佢要戴,但我坐/企埋一邊,幾十米範圍都無人,我唔戴

    回覆刪除
  4. D花影得好靚呀!
    我覺得睇情況啦~如果佢得一個人又兩米範圍內都無人,除口罩抖抖我都理解嘅;但如果有其他人就唔好啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. 公園唔會無人,一定會有人與人的經過@@

      刪除
  5. 依家係街見到有人無帶口罩我會行開超遠~~

    回覆刪除
  6. 好靚呀..邊個公園黎呀~?
    肥人屋企附近無公園...只有工業區..都無地方可以走動下..
    4月開始要返公司啦, 叫做可以落下街無咁悶呢~

    回覆刪除