2020年4月27日

春花熱

帶住口罩去影藍花楹,好熱啊~
這棵藍花楹每年都好似營養不良
個子高大,花不多,梳梳落落























又係營養不良的紫藤
更明白日本足利紫藤的魔力
如此誇張和壯觀


































你摺過星星未?




勒杜鵑顏色



















6月機票都退款了@@
~完~

8 則留言:

  1. 有陽光花花顯得更加靚。

    回覆刪除
  2. 勒杜鵑原來有咁多色
    紫滕我諗未必太適應HK氣候

    回覆刪除
  3. 退到款都好好,姑姑之前諗住同屋企人去泰國而家機票酒店都退晒款!👍🏻

    回覆刪除
  4. 星星我都摺過呀, 以前讀書好興摺呢...我仲會寫字係入面再摺比男朋友...哈哈!!!

    回覆刪除
  5. 今年又無得去外地影花花...嗚嗚

    回覆刪除
  6. 我等緊公佈7月退款,我仲要有內陸機,真麻煩,哈..

    回覆刪除