2012年4月30日

韓國首爾櫻花自由行 Lotte Mart+仁寺洞 2012-4-18 DAY 3 (上)



經過屈神屎去睇下....依~又比我搵到collagen美肌飲料呀~
其實有好多款,不過全韓文睇唔明,唔敢買....



買住兩支試下先.....係車厘子味




 下一站南大門




 行左一條街.....已經覺得唔係好啱我地.....走人





 又坐地鐡到鐘閣站,一出見到YP book's (書店)

老公話去地庫會有好多韓國交具喎~~

d文具真係好靚好精緻,買左少少啦~~無後悔買咁少,原來淘寶勁多呀~又平

但係....買左一部碎紙機









 一出地面又見到清溪川的起點









向仁寺洞方向行......邊行邊搵野食先

哩間日本餐廳最多年青人,就哩間啦~

大爺的定食




 攞開件豬扒,裡面好多餸呀~~細細粒一堆堆

我竟然食晒D飯,又真係幾好味~




 食飽飽結帳時

店員問大爺 " D  LE  SIR"  ?? 讀得快又卷脷 ((我的拚音已經拚得好好架啦))

大爺 : ....(R頭)

店員 : " d  le  sir "

大爺 : 哦...ok  (笑笑口)




 好快就行到仁寺洞街頭









係哩間買左陶瓷杯做花盆,應該係人手製造.....現在後悔買得少....




 下面D花盆 9,000W 起 ($56)    太貴喇~








終於見到仁寺洞 - 本本旅遊書都有介紹哩度

不過我地覺得無咩好睇....純粹到此一遊





















 之後去 LOTTE MARK  (首爾站果間)

哩度係必去買手信既地方,有2層,都幾大.....

不過無泰國Big C咁吸引,咁多野睇~




還有同胞和港人爭相購買既韓國麵

見到有人買辛辣麵......吓~HK大把啦!! 咁可能係同胞買....

我地只買薯仔面









 嘩~~有好多麵粉呀))))))  大爺我可以帶麵粉返HK嗎??    可以....




 好彩有曲奇 / 麵包圖案,一睇就知高低筋啦~~ (仲有痴筋*)

我想要高筋粉     1kg 售 1520W  = HK $ 11  真係好平呀~~

走粉呀....走左一包咁多




 買定燒雞做宵夜.....叮熱好好味呀~(我地酒店有微波爐嘛)









 去到另一邊......嘩~~~好多菜菜呀)))))








真係嘆為觀止.....HK幾時可以做到咁樣呢?














買W30,000 就可以退稅  ((咁著數))

原來要填表,去到機場比人逐件逐件過目,CHECK晒所有既物品就可以退稅啦~

都痴根架....有D已經食左咁點計先~ 我就怕麻煩....唔退啦~又唔係多

原來買滿 W40,000(HK$280) 可以退 大約 HK$10, 為左$10我啋你都傻




 我地雙腳已經....




 係地鐡見到位美女,但又唔好意思正面影人地,所以扮影大爺囉

都算幾靚女,無乜化妝,樣子清純....大約廿出頭

以下相片由大爺親自設計  ((用 photoscape 軟件程式整架))

當時笑到我收唔到聲









 韓國文具 passport 套 (紅和藍)

中間簿仔,因為用希臘Santorini圖案 我先買



沒有留言:

發佈留言